Przejdź do głównej zawartości

Ziaja Naturalne oliwkowe mleczko do ciała skóra sucha i normalna.

 

Zakupiłam ten produkt, ponieważ cena (ok .11zł)  była akceptowalna jak na taką duża butelkę i ma przyjemny zapach. Niestety chyba już go nie kupię. Mleczko ma gęstą tłustą konsystencje tupu woda w oleju o niskim stopniu natłuszczenia, przez to się ciężko rozprowadza a do tego trzeba długo czekać za nim wsiąknie w skórę. Po dłuższym używaniu, nie zauważyłam różnicy na mojej skórze To chyba dwa minusy tego produktu. Plusem jest duże opakowanie (400ml) i dozownik ułatwiający dozowanie co mi się spodobało.  Mleczko przyjemnie pachnie i zawiera witaminy E,C,B3,B5,B6 Wolny od barwników i parabenów.
 

 
Mleczko przeznaczone jest dla skóry suchej i normalnej oraz dla dzieci od 6 miesiąca ciąży.   Dostępne praktycznie w każdej drogerii lub hipermarketach. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tez już nie po tym mleczku, okropnie długo wsiąka w skórę. Nigdy więcej Ziaji

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..