Przejdź do głównej zawartości

Próbki

Dziś w aptece była konsultantka z firmy Vichy i La Roche Posay. Pani sprawdza stopień nawilżania skóry i pomoże dobrać odpowiedni krem. Jeśli nie jesteś pewna czy chcesz kupić poproś o próbkę. Ja dziś dostałam 2 próbki kremu z vit c  plus były jeszcze inne dostępne próbki kremu z innej firmy  
 
O to darmowy zestaw mini próbek dostępnych w aptekach
 
A w zestawie : Pianka oczyszczająca  50ml
                   Woda termalna 50 ml
                 Nowość Żel - krem do twarzy suchy w dotyku 3ml

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Próbki od La Roshe Posy są naprawdę duże :)

      Usuń
  2. Na odp. od Lawendowej Szafy trzeba naprawdę długo czekać - ja czekałam chyba ze 3 tygodnie, a potem drugie tyle na przesłanie paczki, ale w końcu dotarła :) Także nie trać nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają żadnych wymagań ? Np. liczby obserwatorów ?

      Usuń
  3. Fajne próbki :) U mnie w mieście to apteki w ch**a poleciały i na allegro sprzedają i twierdzą że ich nie mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nic nie kupiłam to mówią że nic takiego nie mają. Później akurat mi się nazbierało leków i poszłam znowu tam i zapytałam przy okazji no i mam :) Może tak być że sprzedają na allegro :/

      Usuń
  4. Chyba muszę się wybrać do apteki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw:)
    chętnie zaobserwuje:) A Ty?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, Vichy zawsze mnie kusiło ale ich ceny mnie odrzucają ...

    Ps. Odpisałam na Twoje pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super próbki, przydał by się taki mini zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne próbki :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.