Przejdź do głównej zawartości

Pewien balsam odżywczy

Zapraszam Was na recenzje Balsamu Odżywczo - Wygładzający Herbaciana róża od firmy AA


 Od Producenta :

Skład:

Moja ocena:
Skusiłam się na niego dlatego bo był w atrakcyjnej cenie w Rossmanie. Mam mieszane uczucie co do tego balsamu. Balsam znajduję się wygodnej butelce  o pojemności 250 ml i jest zamykany na zatrzask. Można go postawić na zatyczce.  Posiada on dość gęstą konsystencje którą o przyjemnym zapachu i jest w miarę wydajny. Trzeba troszkę odczekać zanim balsam całkowicie  wsiąknie się w skórę nie pozostawiając lepkiego uczucia na skórze. Balsam może odżywia i nawilża ale nie wygładza jak obiecuje producent. Nie podrażnia skóry. Jak dla mnie to herbaciana róża oraz masło shea ma tylko w nazwie, w ogóle nie jest wyczuwalna.



Produkt zakupiony po promocyjnej cenie 8zł ( cena regularna to ok 9 -13 zł ). Dostępny w większość drogeriach
Plusy:
- zapach
- cena
- wydajny
- nawilża
- dostępność ( Ja kupiłam w Rossmanie )
Minusy:
- nie wygładza

Czy go kupie ponownie ? Nie wiem

Komentarze

  1. Nie miałam nigdy tego balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze ich balsamów

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś balsam z AA i fajnie się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki z AA jak dla mnie są bardzo dobre:) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji mieć go, ale zapach jest naprawdę kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji u mnie - www.marigoldds.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych balsamów AA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię jakoś AA...
    Nie przekonuje mnie ta firma zbytnio...

    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.