Przejdź do głównej zawartości

Mój prezent od Mikołaja - spóźniony post

To mój prezencik od Mikołaja prosto z Paryża :) 


Marzyłam żeby dostać taką paletkę od Diora a tu taka niespodzianka :) 

A tak po za tym dla wybierających się w podróż do Paryża radze się mieć na baczności, gdyż jest pełno kieszonkowców. Zanim wykupicie nocleg w hotelu radze poczytać w jakiej dzielnicy znajduje się hotel. 

Oraz unikać ludzi którzy zachęcają bardzo natarczywie sprzedać swoje mini wierze Eiffel.  Radze omijać ich wielkim łukiem !!! 

Przepraszam za spóźniony post, gdyż nie było mnie w Polsce przez kilka dni. 

Komentarze

  1. to sie postarał, ja dostałam kalendarz adwentowy hahah

    zapraszam do mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no no mikołaj ie co lubią kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak dior ukardzionyz czyjegoś bloga, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nikomu nic nie ukradłam. Zdjęcia robiłam na białej kartce dlatego trochę dziwnie wygląda.

      Usuń
    2. Można zobaczyć w lusterku moją podłogę jeśli obserwujesz mój blog to widać na niektórych zdjęcia w innych postach również ten sam rodzaj podłogi.

      Usuń
  4. Moja mama miała taką palete

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny prezent :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nono, ale prezent :) świetna paletka, czekam na jakiś makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to musiałaś być bardzo grzeczna, że mikołaj tak Cie obdarował:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny prezent :) Też kiedyś dostałam paletkę Diora, tylko bardziej zimowe barwy, biel, srebro, szarość i niebieski :) Jakość cieni bezkonkurencyjna, delikatne, nie podrażniające, trwałe, wygodne w użyciu, najlepsza paletka jaką miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam właśnie takich kolorów ale nie było nic fajnego :/

      Usuń
  9. Wow, gratuluję..piękny prezent !!

    OdpowiedzUsuń
  10. takiego Mikołaja można wyczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadowolona jesteś z paletki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaak :D Lubię kosmetyki Diora zwłaszcza podkład Forever

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..