Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Relacja ze spotkania Meet Beauty

Witajcie, 
Jakiś czas temu informowałam Was, że wybieram się na konferencje Meet Beauty, i tak w końcu nadszedł ten wyjątkowy dzień 24 października. Byłam tak podekscytowana, że nie mogłam zasnąć poprzedniego dnia, gdyż za dużo myślałam, o tym że np się spóźnię itd. Na szczęście dotarłam na pół godziny przed czasem. Na miejscu było już mnóstwo blegerów. Organizacja całego spotkania było świetnie zorganizowana. Wszystko przebiegło bezproblemowo. Na miejscu była możliwość przebadania stanu skóry głowy oraz dobrania odpowiednich produktów do pielęgnacji włosów przez przedstawicielki marki Pilomax.
Spotkałam również markę Golden Rose, gdzie była możliwość skorzystania z manicure jak i makijażu.

Te merki były ogólne dostępne dla wszystkich, bo na inne warsztaty z markami musieliśmy wcześniej zarezerwować sobie miejsca, gdyż miejsc była ograniczona ilość. Mi udało się załapać na aż trzech warsztatach. Bardzo mi się podobało. Dzięki NeoNail dowiedziałam się jak zrobić krok po kroku manicure hybrydowy.
Na kolejnym warsztacie poznaliśmy historie jak i nowości kosmetyczne marki Pierrre Rene.
Na 3 warsztacie poznałam bliżej najnowszy sprzęt REMINGTONA. W miedzy warsztatami była też długa przerwa obiadowa na wspólne pogaduchy, przekąski i piwko bezalkoholowe KARMI.

Drobne upominki ufałdowały nam jeszcze Drogeria Natrura, Sayoss, Fa, Schwarzkopf oraz got2b.

Moje zdjęcie na ściance musiało być, bo jak by inaczej ?! :) 

Konferencja, była rewelacyjnie zorganizowana. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Czekam na kolejną edycję.  

Komentarze

  1. Nawet załapałam się na jednym z zdjęć ;p Faktycznie konferencja była rewelacyjna :) Relacja bardzo oddaje jej klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie spotkania, ponieważ idzie bardzo fajnych ludzi poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No gdzie Ty byłaś? :D Dlaczego nie porozmawiałyśmy?! Mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza Konferencja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy to jeszcze nadrobić :) Szkoda, że się nie umówiłyśmy wcześniej

      Usuń
  4. Tez bym chętnie wzięłam udział jeszcze raz, tylko troszkę daleko mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedzenie było przepyszne. Cała organizacja na 5+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet z Tobą rozmawiałam :) konferencja była świetna mam nadzieję że nie ostatnia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Również byłam na konferencji - nawet widzę, że moja głowa i włosy się na foto załapały :P
    Było fajnie, chociaż warsztaty makijażowe i włosowe mnie zawiodły ...

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę że tam byłaś, ja niestety zapomniałam w ogóle o rejestracji i za późno się obudziłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Było rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że nie udało mi się przybyć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. spotkanie było świetne, bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. większość osób które były chwalą organizacje, więc fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że nie miałyśmy okazji się poznać :( dla mnie jednak było za daleko dojechać, ale widzę że spotkanie udane i coś podobnego do See Bloggers, w którym uczestniczyłam latem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn