Przejdź do głównej zawartości

Botoks w kremie

Witajcie,
Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 
Od producenta:
INTENSYWNY WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK NATYCHMIASTOWE WYPEŁNIENIE I ZAMROŻENIE ZMARSZCZEK
EFEKT BOTOKSU

WYGŁADZENIE ZMARSZCZEK W 5 MIN

Wypełniacz zmarszczek w formie kremu, wypełnia i zamraża zmarszczki.

Innowacyjny preparat, rewolucyjna technologia przeciwstarzeniowa pozwala na natychmiastowy, błyskawicznie skuteczny efekt młodszej skóry.

INTENSYWNY WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK został określony jako najmocniejszy krem przeciwzmarszczkowy, który działa głęboko i błyskawicznie, zmniejszając oznaki starzenia się. Zawiera innowacyjny kompleks 3–HER RAPIDWRINKLE, który działa jak botox. Zapobiega wiotczeniu i utrzymuje nawilżenie skóry.

Wypełniacz natychmiastowo odżywia cerę, zmniejszając widoczność zmarszczek, co czyni ją gładką i świeżą.
Regularne stosowanie INTENSYWNEGO WYPEŁNIACZA ZMARSZCZEK zapewni skórze wiele korzyści:
– znacznie zmniejszy widoczność zmarszczek;

– spłyci zmarszczki od wewnątrz;
– spowolni powstawanie nowych linii i bruzd;
– ujednolici cerę;
– zlikwiduje rozszerzone pory;
– zwiększy gęstość i elastyczność skóry;
– wyrówna koloryt skóry, usuwając przebarwienia.

Każdy rodzaj skóry, szczególnie dojrzała. Sińce i worki pod oczami. Może być stosowany z makijażem i bez niego.


Moja opinia:
Opakowanie: biała plastikowa strzykawka 
Zapach: praktycznie nie wyczuwalny
Konsystencji: gęsta biała konsystencja 
Działanie: Wypełniacz zmarszczek szybko się wchłania, jednak trzeba uważać z jego ilością, gdyż pozostawia biały nalot po całkowitym wchłonięciu. Produkt zwykle stosowałam, kiedy potrzebowałam wyglądać doskonale. Jeśli nie przesadzimy z ilością, to wypełniacz będzie idealny pod makijaż. Wypełniacz delikatnie zmniejsza widoczność zmarszczek, ale efekt ten jest niestety krótkotrwały. Po za delikatnym wypełnieniem zmarszczek, nie zauważyłam nic więcej w jego działaniu. Produkt w żaden sposób mnie nie uczulił, ani też nie wywołał podrażnień.

Podsumowując: Pomimo, że efekt jest krótkotrwały, to krem będzie doskonały na wyjątkowe wyjście, kiedy chcemy wyglądać wyjątkowo. Warto mieć wtedy takiego cudaka. 
Intensywny wypełniacz zmarszczek kosztuje 60 zł. Kupić go możecie TUTAJ ,  Rossmannie czy też Hebe. 

Kochani, czy widzieliście już ten produkt w drogerii ? 
Skusicie się ?

Komentarze

  1. Również go testowałam :-) Zapraszam do mnie na moją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że efekt krótkotrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę :P ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała, szkoda tylko że efekt nie utrzymuje się długo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka wygląda strasznie :P fajnie to wymyślili

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie fajne,szkoda że efekt nie utrzymuje się dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie, ale chyba to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy opakowanie jest praktyczne, ale na pewno fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się od botoksu wolę trzymać z daleka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak ze skutecznością takiego preparatu, bardzo chętnie bym go wypróbowała, zanim wyruszyłabym do gabinetu medycyny estetycznej na bardziej inwazyjny zabieg. Aktualnie planuję jednak kwas hialuronowy na usta powiększanie im się zdecydowanie przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair