piątek, 23 września 2016

Nowość w Rossmannie

Witajcie. 
W poniedziałek (19 września) miałam możliwość uczestniczenia w konferencji prasowej na której została zaprezentowana nowa marka jak i linia lakierów do paznokci Sense & Body.  Ogólnie marka ma na swoim koncie już 3 linie - Polish Flwores, Polsih Folk, Make Up Your Nails




Nowa linia lakierów Polsih Flowers inspirowana jest polskimi kwiatami. Są to odcienie czerwieni. Lakiery dostępne są już w wybranych drogeriach Rossmann oraz sklepie internetowym PANAKOTA
Poznajcie bliżej Lakiery Sense&Body :




Na koniec wspólne zdjęcie z całą ekipą. 


Kochani, czy spotkaliście już lakiery Sense & Body w Rossmannie ? 

16 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie widziałam :) Ale na pewno spojrzę, jak już się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory ich nie spotkałam, czy dobrze kryją ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ja jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych lakierach...

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaa też bym chciala na takiej konferencji być:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam tych lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa :D Fajnie się to wszystko prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lakierów, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze się z nimi nie spotkałam !!:) Musze się rozglądać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.