Przejdź do głównej zawartości

Pomysły na prezent dla bliskich

Witajcie,
Z okazji z zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia czas już zacząć pomalutku pomyśleć nad prezentami dla najbliższych. Wiem, że jeszcze jest odrobinę czasu, ale w sklepach już pojawiły ciekawe zestawy kosmetyczne w atrakcyjnych cenach. 


Oto kilka moich propozycji. Mam nadzieje, że chociaż trochę Wam pomogę wyborze tych odpowiednich prezentów dla bliskich. Gotowe zestawy kosmetyczne można nabyć w drogerii Hebe, Naturze, sklepie internetowym TENXE oraz wielu innych stacjonarnych sklepach czy hipermarketach.

Coś dla Pań:



Coś dla Panów:


Kochani, czy już rozpoczęliście poszukiwania odpowiednich prezentów dla bliskich?

Komentarze

  1. Bardzo fajne propozycje prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już powoli kupuję prezenty dla bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już znalazłam coś dla siebie <3

    Nawet więcej niż jedno ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świece YC to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już powoli kompletuje prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje :D Czas się zacząć szykować :P
    Przy okazji zapraszam na słodkie rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, pora już kupować prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pewnie jak zwykle będę biegać na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.