Przejdź do głównej zawartości

Utwardzacz do paznokcie 3w1

Witajcie,
Zapraszam dziś na recenzje utwardzacza do paznokci 3 w 1 od Killys. Ten produkt ma za zadanie utwardzać, przedłużać trwałość lakieru oraz przyśpieszać wzrost. Czy tak faktycznie jest jak obiecuje producent? Przekonacie się o tym czytając ciąg dalszy...
Od producenta:
Moja opinia:
Opakowanie: szklane opakowanie z aplikatorem w formie pędzelka 
Zapach: specyficzny, intensywny, podobny do większości lakierów
Konsystencja: płynna 
Działanie: Wygodne opakowanie ułatwiło mi szybko i bez problemową aplikację. Utwardzacz nakładamy kiedy chcemy przedłożyć trwałość lakier lub kiedy mamy kruche i rozdwajające paznokcie. Stosując jako solo zapobiegamy rozdwajaniu paznokcia. Paznokcie wyglądają wtedy na zadbane. Nie są takie wysuszone. Ładnie błyszczą. Natomiast stosują na lakier przedłużamy trwałość naszego lakieru. Faktycznie lakier dłużej się trzyma. Nie odpryskuje czy przeciera się tak szybko. Trzecim zadaniem utwardzacza jest, przyśpieszenie wzrostu paznokcia. Hmm... trudno powiedzieć czy tak jest faktycznie. Może odrobinę. 
Podsumowanie: Utwardzacz sprawdził się na moich paznokciach. Przedłożył nieco trwałość lakieru jak i zapobiegł rozdwajaniu. Lubię go używać  solo, gdyż rzadko maluje paznokcie. Produkt Killys lubię i polecam. Polecam ich wysuszacz do paznokci. Dla mnie jest on rewelacyjny. Produkty marki Killys można nabyć miedzy innymi w Rossmannie. 
Kochani, znacie ten produkt? 

Komentarze

  1. Jak na razie mam cały czas hybrydki więc wszelkiego rodzaju odżywki nie wchodzą w grę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie z blogów, sama nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go. Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go jest ok ale większego szału na mnie nie robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio używam tylko utwardzaczy, które przyspieszają wysychanie lakieru. To wynalazek w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.