Przejdź do głównej zawartości

Piknik z Le Petit Marsailallais

Witajcie,
Dziś wybieram się na piknik z marką Le Petit Marsaillais. Na przekąskę mam dwa francuskie rogaliki Croissant, ekologiczny dżem malinowy oraz coś wyjątkowego. Tym wyjątkowym produktem jest nowość od Le petit Marsaillais żel pod prysznic malina połączona z piwonią. Połączenie to uważam za doskonałe. Sami się nie długo przekonacie, kiedy pojawi się na półkach w drogeriach. 

Kochani, co sądzicie o takim połączeniu 
w żelu pod prysznic ? 

Komentarze

  1. Miałam ten żel, faktycznie zapach był śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobało mi się to połączenie,
    rzeczywiście żele pod prysznic mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie sprawdzi jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D Uwielbiam produkty tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba samo opakowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm rogaliki <3 ale mi narobiłaś ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za maliną w kosmetykach nie przepadam :) Tych żeli jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja musze wyprobowac zanim cokolwiek stwierdze ;D ale fajnie tak wziac zel pod prysznic na piknik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zel migdałowy czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, ale uroczo i smakowicie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.