Przejdź do głównej zawartości

Zmysłowy zapach od Nicole

Witam, 
Zapewne znacie zapachy marki Nicole, choćby nawet ze słyszenia lub może spotkaliście stoisko w centrum handlowym. Ja osobiście kiedyś spotkałam stoisko w centrum handlowym, ale nigdy nie miałam okazji przetestować ich zapachów, aż do dziś. Zapachy Nicole występują w 3 kategoriach. To tych kategorii należą zapachy kwiatowe, świeże oraz zmysłowe. 
Dzięki uprzejmości redakcji TrustedCosmetics, miałam możliwość przetestować zmysłowy zapach nr 143. Jest to połączenie mandarynki, orchidei, paczuli, gruszki, karmelu i nuty zieleni. Perfum o pojemności 30 ml otrzymałam w grubej szklanej stabilnej buteleczce z dozownikiem w formie atomizer.
Atomizer nigdy mi się nie zaciął. Po naciśnięciu atomizera wychodzi bardzo drobna mgiełka, co może świadczyć o jego wydajności. Mój zapach 143 należy zdecydowanie do zmysłowy. Jest zarazem delikatny i subtelny. Bardzo przypadł mi do gustu. Zapach ten przyciąga uwagę innych, mam na myśli moją drugą połówkę.
Jeśli lubicie zmysłowe zapachy, to zapewne przypadnie Wam on do gustu. Co do jego wytrzymałość, to zapach utrzymuje się przez co najmniej 3 godziny. Podsumowując: Uważam, że warto wypróbować perfumy marki Nicole, zwłaszcza, że nie kosztują wiele, a są bardzo wydajne i ładnie pachną.
Zapachy Nicole mają bardzo szeroką gamę zapachów jak i pojemności flakoników. Dostępne są od 9 ml, aż po 1 litrowe opakowania. Większe opakowania są sprzedawane w plastikowych butelka z przeznaczeniem do transportu. Już 9 ml opakowanie kupimy za 13,99 zł nie zależnie od wybranego zapachu. 

Zapraszam Wszystkich zainteresowanych zapachami 
Nicole do sklepu internetowego oraz na Fanpage`a



Kochani, spotkaliście się już perfumami marki Nicole ? 

Komentarze

  1. Juz pare razy to widziałam na blogach. Wyglada naprawdę fajnie ;)

    http://patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam perfum tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam perfum tej firmy

    ____________________
    fashion,makeup i nie tylko
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. znajoma lubi mieć w torebce takie male perfumiki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie nie ciekawią mnie tego typu "perfumy" :/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i lubie i chce jeszcze jakies kupic;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inny zapach i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie mam 2 wersje zapachowe i jestem zadowolona. Pewnie kupię jeszcze coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych zapachów osobiście, a współpracy również się nie podjęłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dośc tanie, ciekawi mnie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Luksus dla rąk

Witajcie,  Kochani, chce się z Wami podzielić opinią o cudownym kremie do rak. Zauroczył mnie on od pierwszego użycia. Poznajcie Mineralny krem do rąk marki AHAVA. Co mnie tak w nim zauroczyło ? Czytajcie dalej, a się dowiecie...