Przejdź do głównej zawartości

Nowość od NIVEA

Witajcie,
Jakiś czas temu pisałam Wam o swoich nowościach, ale zapomniałam wspomnieć  o dwóch również ważnych produktach. Mowa o nowościach od NIVEA do pielęgnacji włosów. Do testów otrzymałam szampon i odżywkę z serii REPAIR & TARGETED CARE. Dziś opowiem jak sprawdza się szampon. 


Od producenta: 

Moja opinia: 
Opakowanie: Wygodna miękka plastikowa butelka zamykana na zatrzask.
Zapach: delikatny, przyjemny dla nosa 
Konsystencja: odpowiednio płynna, 

Działanie: Szampon dobrze się pieni, co potwierdza jego wydajność. Świetnie myje i odświeża włosy, przy czym ich nie plącze. Nie podrażnia skóry głowy. Nie spowodował też wysypu łupieżu. Sam szampon bez odżywki sprawia, że włosy są miękkie, i puszyste. Zmywa także przeróżne olejki.

Podsumowując: Jako solo, szampon  nie wpłynął jakoś specjalnie na stan moich włosów. Są nadal kruche i łamliwe. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdza  się szampon z odżywką tej samej serii, to będę o niej pisać już wkrótce. Szampon zaliczam do tradycyjnych szamponów. Nie specjalnego.

Kochani, poznałyście już nowy szampon NIVEA ? 

Komentarze

  1. Daawno nie miałam produktów do włosów z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po Nivea do włosów bardzo rzadko sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej mnie kusi odżywka niż szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam sporo o szamponie i odżywce ale sama nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponu Nivea nie używałam, ale odzywki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam i jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie mam zapas szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałam, że nic specjalnego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie uzywałam szamponów tej marki :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.