Przejdź do głównej zawartości

Relacja ze spotkania z marką CLARENA

Witajcie, 
Ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z marką kosmetyczną CLARENA. Na spotkaniu została zaprezentowana nowość z linii POISON krem ze śluzem ślimaka. Jest to krem wielozadaniowy wykorzystujący właściwości śluzu  szczęśliwego ślimaka. Jako pierwsi poznaliśmy tęż nową linie kosmetyczną O2XY INFUSION LINE.  Nowa linia ma za zadanie zwiększyć dotlenienie skóry. Przyznam, że jestem bardzo ciekawa tych nowości jak się sprawdzają. Podczas konferencji robiliśmy krem z jadem węża. To było ciekawe doświadczenie. Poznaliśmy składniki jakie było dodane do kremu. Na nudę nie narzekaliśmy. Było naprawdę ciekawie. 

Po niżej kilka zdjęć ze spotkania :


Nigdy wcześniej nie spotkałam się się z kosmetykami marki CLARENA. Wiedziałam, że taka marka jest, ale nie miałam możliwości przetestowania ich produktów. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość uczestniczenia w tym spotkaniu, ponieważ w końcu poznałam bliżej ich kosmetyki. Do testów otrzymałyśmy ciekawe produkty, o których będę pisać, także obserwujcie mój blog systematycznie. Pozdrawiam 

Komentarze

  1. Miałam zaproszenie, ale nie dałam rady pojechać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałam być na takim spotkaniu, raz dostałam zaproszenie, ale nie mogłam być w tym terminie. Strasznie żałuję . Mają świetne produkty, często kupuję u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty Clareny, chętnie zamówię sobie nowy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię te produkty.Widać spotkanie udane;)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIgdy nie miałam jeszcze produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jak spisuje się ta marka :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.