Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Czas na sprzątanie

Witajcie, 
Dziś opowiem o produktach do sprzątania domu marki BARWA. Wiem, że mój blog jest bardziej kosmetyczny, dlatego mam nadzieje, że mi to wybaczyć. Postaram się, aby post nie był zbyt długi, ale konkretny. Nie często pojawiają się u mnie takie recenzje, ale te produkty zasługują na chwilę uwagi. Dlaczego ? 
Marka Barwa bardzo mnie zaskoczyła, ponieważ znałam ją jedynie ze strony kosmetycznej. W swoim asortymencie posiada produkty, które ułatwiają sprzątanie naszego domu czy mieszkania. Są to produkty do czyszczenia kuchni, łazienki, szkła oraz mebli, czyli praktycznie całego domu. 
 


Wszystkie produkty znajdują się w wygodnych plastikowych butelkach z dozownikiem w formie sprayu.  Spraye zawsze działają bez zarzutów. Nie zacinają się podczas użytkowania.
Produkty posiadają przyjemny dla nosa zapach, także sprzątanie z nimi, to czysta przyjemności. Ich zapach jeszcze przez jakiś czas utrzymuje się na powierzchni.

Co sądzę o nich ? Każdemu produktowi zostały przypisane inne zadania. Wszystkie spraye sprawdzają się doskonale. Dokładnie czyszczą zabrudzoną powierzchnię nie pozostawiając przy tym żadnych smug. Idealnie czyszczą przypisany rodzaj powierzchni. Z tego co widziałam w sklepie internetowym Barwa, linia Perfect House posiada jeszcze produkty do mycia podłogi, do czyszczenia i pielęgnacji skór naturalnych oraz płyn do mycia naczyń, także całkiem sporo. Plusem ich jest również niewygórowana cena. Każda butelka ma pojemność 500 ml. Jest to rozmiar idealny dla rąk. Butelek nie jest ciężka, zdecydowanie pewniej leży  w dłoni.

Podsumowując: Z czystym sumieniem polecam Wam produkty Perfect House marki Barwa. Na pewno będziecie zadowolone efektu końcowego. Wasze mieszkanie, czy dom będzie lśniło czystością i cudownie pachniało.
Produkty marki Barwa Perfect House można kupić przede wszystkim w sklepie internetowym Barwy. Zainteresowanych produktami zapraszam o TUTAJ.
Kochani, czy wiedzieliście, 
że marka Barwa ma takie produkty w swoim asortymencie ? 

Komentarze

  1. Juz od jakiegos czasu kusza mnie te produky , wiele dobrego na ich temat slyszalam
    Musze wreszcie I ja wyprobowac :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna propozycja, środki do sprzątania w takich ładnych opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o nich słyszałam i nawet używałam płynu do szyb ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o Pierwszy raz widzę ,że ta marka ma produkty do domu chętnie wypróbuje :)
    https://zakatek-moniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy wcześniej o nich czytałam, praktycznie same dobre opinie, choć sama jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście firma mnie także zaskoczyła. Nie widziałam nigdy produktów do sprzątania od Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama jestem w szoku... to dla mnie zupełna nowość. Barwę znałam przede wszystkim z szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te produkty już wcześniej i niezmiennie zachwycają mnie opakowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam z biedronki i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze tych produktów, ale czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzątanie domu może być uciążliwe jeśli robi się je bardzo często. Można ograniczyć to w bardzo prosty sposób. Musimy tylko przed drzwiami wejściowymi do mieszkania położyć wycieraczkę systemową od https://www.alumatex.pl i automatycznie do mieszkania lub domu nie wnosi nam się tyle same brudu co przedtem. Ma to oczywiście bezpośredni wpływ na czystość pomieszczeń i zarazem na częstotliwość sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze powiedzieć, że nigdy nie słyszałam o środkach do sprzątania z tej firmy. Zazwyczaj u siebie w sumie już od kilku lat używam https://www.leifheitsklep.pl tych środków i jestem z nich bardzo zadowolona. No może teraz w ramach testu wypróbuje te o których piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie zawsze jest dobry czas na sprzątanie i jestem przekonany, że ja również dziś się za nie wezmę. Tym bardziej, że mam teraz u siebie neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ to wiem, że na pewno będzie naturalnie pachniało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także jeżeli chodzi o sam proces sprzątania bardzo lubię mieć w domu po prostu czyste powietrze. Dzięki specjalnym oczyszczaczom powietrza zdrovi wiem, że jest to możliwe. Tym bardziej, że jestem osobą która nie za bardzo lubi kurz więc takie rozwiązanie jak najbardziej się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak najbardziej sprzątanie się zdarza i to często u mnie w domu, ale akurat ja bardzo lubię to robić. Muszę przyznać, że świetnie na stronie https://dumos.pl/jak-zadbac-o-czystosc-i-higiene-w-domu/ również napisano, jak należy zadbać o czystość oraz higienę w domu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn