Przejdź do głównej zawartości

Antyperspirant Protect & Care

Witajcie,
Czy jest możliwa pielęgnacja i ochrona przed przykrym zapachem w antyperspirancie? Tego dowiecie się czytając ciąg dalszy.


Od producenta:
Antyperspirant NIVEA Protect & Care w sprayu zawiera składniki oraz zapach Kremu NIVEA, dzięki czemu łagodnie pielęgnuje skórę pod pachami, a jednocześnie zapewnia wysoce efektywną ochronę przed poceniem. To idealne połączenie skuteczności i pielęgnacji:
  • zapach Kremu NIVEA
  • 48hochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja od NIVEA®
  • przebadany dermatologicznie
  • nie zawiera alkoholu.
Składniki: Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Parfum, Glycerin, Panthenol, Octyldodecanol, Persea Gratissima Oil, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Aqua, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-IsomethylIonone, Citral.

Moja opinia:
Opakowanie: tradycyjne wygodne aluminiowe opakowanie ze sprayem
Zapach: przyjemny, lekki
Konsystencja: lekka, delikatne mgiełka



Działanie: Przed użyciem koniecznie trzeba dobrze wstrząsnąć. Spryskujemy pachy w odległości około 15 cm od skóry. Konsystencja antyperspirantu jest odpowiednia przez co szybko się wchłania w skórę. Po kilku sekundach można już śmiało się ubrać. Nie pozostawia on plam na ubraniach. Ubrania również nie żółkną przy dłuższym użytkowaniu. Antyperspirant daje mi uczucie komfortu nawet przez kilka godzin. Czuje się świeżo i pewnie. Produkt również delikatnie pielęgnuje skórę. 

Podsumowanie: Antyperspirant zapewnia nam uczucie świeżości i komfortu przez kilka godzin. Obecnie teraz mamy chłodniejsze powietrze, także nie pocimy się tak jak latem. Obawiam się, że latem może być za słaby. W sumie każdy jest inny.  Dodatkowo produkt pielęgnuje skórę pod pachami. Nie podrażnia jej. Skóra jest przyjemna w dotyku.
Antyperspirant kosztuje coś około 12 zł / 150 ml. Do kupienia w większości drogeriach oraz innych sklepach, gdzie dostępne są kosmetyki NIVEA. 


Kochani, czy znacie antyperspiranty NIVEA ?
Sprawdzają się u Was ?  


Komentarze

  1. Ja wolę kulki, bo mam dość wrażliwą skórę pod pachami. Obecnie używam Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go stosuję ale jeszcze nie dodałam opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie antyperspiranty Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam, ale używam swoich ulubionych tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i jest jednym z lepszych jaki miałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś dezodorant od Nivea . Ten widzę jednak po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapach dezodorantów Nivea, niestety latem faktycznie nie do końca sobie radzą. Ale zimą można zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Luksus dla rąk

Witajcie,  Kochani, chce się z Wami podzielić opinią o cudownym kremie do rak. Zauroczył mnie on od pierwszego użycia. Poznajcie Mineralny krem do rąk marki AHAVA. Co mnie tak w nim zauroczyło ? Czytajcie dalej, a się dowiecie...