Przejdź do głównej zawartości

Mleczko do Ciała INELL

Witajcie,
Zima to czas kiedy skóra nasza narażona jest na podrażniania i przesuszenia przez niską temperaturę, mróz oraz silny wiatr. Jak temu zapobiec? Regularne nawilżanie skóry balsamem, mleczkiem, masłem itd. Ja mam dla Was taki jeden produkt, który pomoże Wam zadbać o skórę. Poznajcie kolejny produkt marki własnej supermarketu Leclrec INELL.


Kilka słów o mleczku:
Mleczko do ciała z dodatkiem oleju ze słodkich migdałów zapewni skórze nawilżenie, regenerację i poprawę elastyczności. Dobrze się wchłania i tworzy na naskórku połyskliwą warstwę ochronną zapobiegającą podrażnieniom powodowanym przez warunki zewnętrzne oraz wytracaniu wody przez skórę. Twoje ciało stanie się dzięki niemu lśniące, jędrne i zadbane a przyjemny zapach otuli Twoje zmysły i pomoże Ci się zrelaksować.


Moja opinia: 
Opakowanie: wygodne plastikowe opakowanie z pompką
Zapach: lekki, delikatny, przyjemny
Konsystencja: kremowa, łatwo do rozprowadzenia, odpowiednio płynna



Działanie: Łatwa do rozprowadzenia konsystencja, która dosyć szybko się wchłania nie pozostawiając przy tym tłustego nieprzyjemnego uczucia na skórze. Po wchłonięciu mleczka, skóra posiada odpowiednią dawkę nawilżenia. Jest gładką i miękka w dotyku. Zapach mleczka wyczuwalny jest przez kilka godzina na skórze. Z czasem przy regularny stosowaniu skóra jest nieco zregenerowana i odżywiana. Odzyskała swoją elastyczności i jędrność. Kosmetyk mnie nie uczulił, ani też nie podrażnił.

Podsumowanie: Mleczko INELL spełniło swoje przypisane zadania. Odpowiednio zadbała o moją suchą skórę. Moja skórę otrzymała wszystko co niezbędne by wyglądać dobrze. Jest nawilżona, odżywiona oraz zregenerowana. Więcej nic nie jej nie trzeba moim zdaniem. Zima nie jest mi straszna, gdy mam mleczko do ciała INELL. Plus dla mleczka za wygodne wygodne i duże opakowania. 
W niedługim czasie w supermarkecie Leclerc będzie ciekawa promocja kosmetyków INELL. Będzie można je dostać w atrakcyjnych cenach. Zapraszam Was Kochani do sieci supermarketu Leclerc internetowo oraz stacjonarnie.


Kochani, jak dbacie o skórę zimą ? 

Komentarze

  1. Nie znam tego mleczka. Na szczęście moja skóra na ciele nie jest szczególnie wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji poznać produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tej firmie i o kosmetykach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, w ogóle jakoś brakuje mi systematyczności w pielęgnacji ciała. Muszę nad tym popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej firmie, ale nigdy nic z niej nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się jego opakowanie :) Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.