Przejdź do głównej zawartości

Czekoladowa rozgrzewająca maseczka

Witajcie,
Moją buzie tym razem oczyszcza czekoladowa rozgrzewająca masczka od 7th Heaven. Czy oczyściłam moją buzie z zanieczyszczeń ? 

Od producenta:
Moja opinia:
Na dobrze oczyszczoną twarzy rozprowadzamy czekoladową maseczką. Maseczka ma konsystencją papki. Ma ona kolor brązowy. Wyczuwalna jest woń czekolady oraz pomarańczy. Nie ma tam nic sztucznego. Konsystencja maski jest na tyle płynna, że bez problemowo się rozprowadza po skórze. Tutaj proponuje nie przesadzać z ilością, gdyż może spływać do ust czy nosa. Efekt rozgrzewania wyczuwalny jest natychmiast. Jest to przyjemne uczucie. Po kilku sekundach efekt ten znika. Maska dosyć wolno zastyga. Po upływie około 15 min zmywamy maskę. Łatwo się spłukuje. Efekt? W Czysta i gładka skóra. Wszelkie zanieczyszczenia spłynęły wraz wodą i maseczką. Z maskami 7th Heaven bardzo się polubiłam ostatnio. Przyjemny zapach czekolady umila czas. 

Kochani, co powiedzie na czekoladę w maseczce ? Dobry pomysł?

Zapraszam na INSTAGRAMA, gdzie do wygrania są płukanki do włosów.

Komentarze

  1. Na pewno ładnie pachnie :) Ja jeszcze nie miałam maseczek z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna maseczka :) Z tej firmy kusi mnie wersja kokosowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam masek tej marki, ale na czekoladową mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..