Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Szminka od Maybelline

Witajcie, 
Dziś przychodzę do Was z recenzją szminki od Maybelline Color Sensational nr 365 Sugared Honey.  

Opis produktu:
Dla kobiet ceniących przede wszystkim kolor. 
Działanie: 

  • Szminka zapewnia dotąd w Maybelline poziom pełnego krycia koloru
  • Witamina E znana z wartości przeciwutleniających aby chronić usta 
  • Color Sensational oferuje najbardziej luksusowy i czysty kolor, którym zabłyśniesz wszędzie, gdzie się pojawisz
Efekt:
Kolor podkreśla osobowość kobiety
DLA KOGO?
Co ja sądzę o niej:
Szminka znajduję się wygodnej w użytku sztyfcie. Sztyft zawsze działa bez zarzutów. Zapach jest słabo wyczuwalny, ale jest on przyjemny. Konsystencja odpowiednia. Kolorek to coś w rodzaju ciemny czerwień wchodzący w brąz ( bordo ). Ja lubię takie kolorki na wieczór jeśli gdzieś wychodzę.
A tak prezentuję się na ustach
Szminka do trwałych nie należy, trzeba ją praktycznie co godzinę poprawiać. Niestety jej minusikiem jest to, że podkreśla suche skórki. Jeśli mamy ładne usta bez suchych skórek to szminka będzie się ładnie prezentować. Odnoszę wrażenie, że po nałożeniu szminki moje zęby przy niej wyglądają na bielsze. Kolorek ma jednolity i intensywny. Odrobinę wysusza usta po jakimś czasie. Raczej bym jej nie kupiła ponownie. Kolorek kupiłam jeszcze w UK. W Polsce jest mało kolorku dostępnych

Co sądzicie o szminkach od Maybelline ?  

Komentarze

  1. kolorek ładny, szkoda, że jest nietrwała i podkreśla suche skórki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek mi się podoba, właśnie takie kolorki lubię najbardziej. Szkoda, że nie jest zbyt trwała bo do najtańszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, moja Mama uwielbia nr 715, ale z tego co pamiętam, szminka jest kremowa i fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za szminkami.;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jej nie miałam. Kolor fajny ale na kupno się nie zdecyduję :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie odstrasza ich cena bo się okazuje, ze nie bardzo jest adekwatna do jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ich pomadki raczej nie sa trwale.
    Ja mam teraz jedna pomadke w bardzo jasnym rozu. Uzywam nieczesto, raczej latem w sloneczne dni. Wyciera sie, ale pozostawia usta lekko ''zafarbowane''.
    xoxo
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się. Jak za taką cenę powinna być o wiele lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolor, ale ja wolę błyszczyki niż pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam tej firmy, ale kolor twojej szminki bardzo mi się podoba. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam podobny kolor z Wibo i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor nie mój ale mam tą szminkę z innym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że podkreśla suche skórki.. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek nie mój .Szkoda że podkreśla te suche skórki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ogólnie ich pomadki są fajne, ale chyba wybrałabym inny kolor niż ten :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię pomadek, które wysuszają usta - wolę takie bardziej kremowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor bardzo ładny, ale wolę coś bardziej wyrazistego :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Szału nie ma :)
    Kolor nie mój (za stara jestem na perłowe pomadki) a jeśli na dodatek wysusza usta i jest nietrwała - raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek mi się podoba,szkoda tylko że podkreśla te suche skórki i wysusza usta.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba kolor taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnej pomadki z tej serii, a czytałam sporo pozytywów. Szkoda, że wysusza usta, moje z natury są dość problematyczne więc wolałabym uniknąć takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn