Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Peeling enzymatyczny od firmy Lirene

Witajcie,
Dziś chce Wam przedstawić peeling złuszczający od firmy Lirene. W aptece nie było produktu, którego ja chciałam kupić, więc kupiłam zamiennik z innej firmy. Jak sprawdził się zamiennik ? Niestety nie tym razem, a dlaczego ? Zapraszam do dalszego czytania. 
Od producenta:
Moja opinia: 
Peeling znajduje się w miękkiej, plastikowej tubce w różowym kolorze.  Tubka zamykana jest na zakrętkę. Całe opakowanie ładnie się prezentuje na pierwszy rzut oka. Jest wygodne w użytkowaniu. Aplikacja przebiega szybko i sprawnie. Jego zapach jest delikatny i przyjemny dla nosa. Konsystencja jest bardzo delikatna i kremowa, nie drażniąca dla nosa. Ma bladoróżowy odcień. Bez problemowo rozprowadza się ją na twarzy. Również zmywa się ją bezproblemowo. Produkt zaliczam do wydajnych, zwłaszcza że nie kosztuje wiele. 
W praktyce peeling nie robi praktycznie NIC. Nie zauważyłam żadnych zmian na twarzy po jego zmyciu. Twarz pozostała bez zmian, może dlatego, że jest to formuła bardzo delikatnego złuszczania, ale chyba za delikatna. Produkt w żaden sposób mnie nie uczulił, ani też nie wywołał podrażnień. 

Peeling kosztuje w granicach 17 zł / 75 ml. Kupić można praktycznie w każdej drogerii. 

Miałyście kiedyś ten produkt ? Co o nim sądzicie ? 

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. sądzę, że na delikatnej skórze sprawdziłby sie duzo lepiej :) ja osobiście rowniez wolę jak peeling bardziej zdziera i mam to uczucie oczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro nie robi nic to jakos mnie nie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go kupić. Dobrze, że tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam i jakoś mnie nie kusi. Nie przepadam za produktami Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki kiepski

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie szukam dobrego peelingu - teraz już wiem, że tego z Lirene powinnam unikać ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, szkoda że u Ciebie się nie sprawdził. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak wolę mechaniczne zdzieraki niż enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam, ale szkoda że nie zdziałał w ogóle:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham korund i chyba na dobre zapomniałam o innych peelingach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę jak peeling trochę zdziera i oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szału nie robi, a swoje też kosztuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdził tzn. dla mnie jak peeling nic nie robi, to się nie sprawdził :D
    Zapraszam do mnie http://wenus-lifestyle.pl/2014/06/jak-prawidlowo-myc-owoce-i-warzywa/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja za peelingami enzymatycznymi nie przepadam, wole mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie wolę peelingi enzymatyczne w proszku

    OdpowiedzUsuń
  17. no to lipton :( szkoda, że nic nie działa

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie oczyszczał twarz ale gładziutka była przez bardzo krótki okres

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn