Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Serum do pielęgnacji paznokci i skórek.

Witajcie, 
Przychodzę do Was z dość ciekawym produktem od BIOGENA, który otrzymałam w ramach współpracy. Produkt posiada specjalistyczną formułę łącząca naturalne oleje i zaawansowane składniki aktywne. Zapraszam chętnych do zapoznania się z moją recenzją o wzmacniającym serum do pielęgnacji paznokci i skórek. 
Od producenta:
Moja opinia:
Serum znajduje się w prostym, białym, plastikowym opakowaniu. Opakowanie produktu zostało wykonane w postaci aplikatora, przypominającego swoim wyglądem błyszczyk. Na końcu aplikatora znajduje się pędzelek, którym aplikujemy serum na paznokcie i skórki. Aplikacja przebiega szybko i sprawnie. Serum posiada bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się dłuższy czas na paznokciach. Produkt ma konsystencję oliwki. Jest ona przyjemna, oraz odrobinę tłusta. Kolorek produktu jest bezbarwny. Jeśli chodzi o wydajność - to ciężko mi się wypowiedzieć na ten temat, ze względu na brak wglądu do środka. Myślę, że na miesiąc powinno spokojnie wystarczyć przy codziennym stosowaniu. 
Serum dobrze się spisuje w praktyce. Moje paznokcie i skórki zdecydowanie lepiej wyglądają. Skórki są odżywione i nawilżone, a paznokcie wzmocnione. Zauważyłam również, że paznokcie przestały się tak rozdwajać i łamać jak przedtem, a przyznam się szczerze, że ostatnio borykałam się z tym problem. Miałam okropnie twarde i suche skórki wokół paznokci, a teraz zdecydowanie lepiej się prezentują i w końcu nie muszę się ich wstydzić. Ciężko zobaczyć jest gołym okiem czy faktycznie pobudza wzrost paznokcia. 
Preparat należy stosować dwa razy dziennie przez tydzień lub według potrzeb. Serum zalecane jest do regeneracji po zabiegach upiększających: manicure hybrydowy, żelowy czy tipsyNie stosować lakieru do paznokci bezpośrednio po aplikacji. Serum w żaden sposób mnie nie uczuliło, ani nie spowodowało podrażnień. 
Jeśli spotkam kiedyś to serum w stacjonarnej aptece, to na pewno kupię. Czemu tylko w aptece ? Ponieważ produkty BIOGENA to dermokosmetyki.

Obecnie kosztuje 16,99 zł / 7 ml. Produkty BIOGENA możesz kupić TU
Jeśli chodzi o stacjonarne apteki, to nie mam pojęcia gdzie można je kupić, jeśli w ogóle są dostępne. 

Dziękuję firmie BIOGENA za możliwość przetestowania ich produktu.



A Wy jak dbacie o swoje paznokcie i skórki ? 

Komentarze

  1. Fajnie, że dobrze się sprawdza, no ale w końcu ma olejki w składzie :) ja odkąd zaczęłam olejować skórki i paznokcie to też zobaczyłam poprawę, właśnie wykończyłam oliwkę z Avonu a teraz zaczynam z Paese :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam. Dobrze, że jesteś zadowolona :). Mnie na razie wystarcza odżywka Eveline i olejek do paznokci i skórek :).

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, że się sprawdziło. Wydaje się na prawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam coś na rozdwajające się paznokcie, może się skuszę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy jeszcze nie miałam do czynienia z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny! Moje paznokcie od dawna sie rozdwajaja i sa baaardzo slabe!
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam wcześniej tego serum, ale fajnie, że się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się już cos na rozdwajanie paznokci by przydało

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na paznokcie stosuję jedynie olej i są w dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z kolei na paznokcie stosuje regenerum, też ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena niewielka a produkt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt, przydałby mi się na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tego jeszcze nie używałam


    ps. a u mnie? INSTA MIX Z EGIPTU :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kosmetyk, ale jak znam siebie, to zapominałabym o jego codziennym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że zadziałał skutecznie :) fajnie... może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. też testuję powoli, dobrze się póki co sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, a o tym kosmetyku tym bardziej.
    Z tego typu produktów ciekawi mnie Regenerum, jednak jak na razie oliwa z oliwek i herbata ze skrzypu mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny kupowałyście kiedyś kosmetyki w aptece internetowej https://www.e-medest.pl/kosmetyki-i-dermokosmetyki.html? Co o niej sądzicie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn