Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Kremowy żel pod prysznic

Witajcie, 
Przychodzę do Was dziś z recenzją z jednym z moich ulubionych żeli pod prysznic Adidas. Często go kupuję w promocyjnej cenie wraz z antyperspirantem w Cosmedice. Wczoraj znowu widziałam go w promocyjnej cenie, także chyba się skuszę bo mi się akurat kończy antyperspirant. 
Moja opinia: 
Żel pod prysznic umieszczony został w przezroczystej, miękkiej plastikowej butelce zamykanej na zatrzask. Butelka jest wygodna w użytkowaniu codziennym. Cała aplikacja przechodzi szybko i sprawnie. Otwór przez który dozuję żel ma odpowiednią wielkość. Mam pewność, że nie wyleci za dużo żelu. Jego zapach jest słodki, delikatny i bardzo przyjemny. Konsystencja jest kremowa, odpowiednio płynna i nie przecieka przez palce. Żel bardzo dobrze się pieni, co oznacza, że jest wydajny. Ja wybrałam sobie w różowym kolorze, choć na zdjęciu wygląda na żółty.
Jak już wspominałam na początku jest to jeden z wielu moich ulubionych kremowych żeli pod prysznic. Żel pozostawia skórę czystą i lekko pachnącą. Zapach ten pobudza moje zmysły podczas kąpieli oraz odpręża. Nie powoduje on wysuszenia skóry, choć nie mogę też stwierdzić, że ją nawilżył (w tym celu używam balsamu). Produkt w żaden sposób mnie nie uczulił ani też nie wywołał podrażnień. W sklepach, żel ten można spotkać w różnych wariantach. 
Czy żele pod prysznic Adidas są Wam znane? 

Komentarze

  1. Miałam kiedyś wersję z drobinkami i bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym go wypróbowała :) Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie go używam i spisuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden żel z tej serii - chłodzący z mentolem, ale bardziej go lubię w wersji męskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam identyczny jakiś czas temu i tez go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego żelu z tej firmy. Chętnie wypróbuję, lubię kremowe żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inną wersję i bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba miałam kiedyś podobny...i był nawet ok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś miałam i nawet polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię te żele, a jeszcze bardziej mój mąż :) Często mu kupuję męskie wydania

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas jest teraz w promocji w tesco za 5 zł :) ale nie brałam go bo mam żeli pod dostatkiem jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te żele. Miałam już je nieraz i jak dla mnie są fajne. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy adidasa, ale jak będzie w promocji to na pewno go capnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś. Jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te żele! Zazwyczaj kupuje taki z drobinkami peelingującymi do codziennego złuszczania (różowy właśnie)! Ależ one pachną! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, muszę w takim razie koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam tych żeli,choć chętnie wypróbuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam go kiedys! wywołam u mnie taką reakcje alergiczną, że byłam przerażona ;( cała wyglądałam jak pomidor... a jak wszystko swędziało....

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam jeszcze żelu z tej serii i chyba nie prędko kupię bo mam spore zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej wersji nie miałam akurat, ale żele Adidas jakoś mnie do siebie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn