Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Krem do rąk z masłem Shea

Witajcie, 
Jakiś czas temu zakupiłam sobie krem do rąk z masłem shea o zapachu passiflory marki The Secret Soap Store w promocyjnej cenie u Michała w sklepie Twoje Źródło Urody. Kiedyś miałam próbkę tego kremu i po wypróbowaniu go stwierdziłam, że muszę go mieć. Jego zapach i konsystencja różni się od innych tradycyjnych kremów dostępnych w stacjonarnym sklepie.  
Od producenta:
Krem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dzięki wysokiej 20 % zawartości masła Shea, jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dodatkową zaletą jest delikatny zapach passiflory.  
Masło Shea, zwane także karite co oznacza ,,życie'', jest uzyskiwane z nasiom drzewa masłowego Magnifolia. Zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB. Ma właściwości łagodzące i natłuszczające i wygładzające. Chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry. Stymuluję metabolizm komórkowy i wzmacnia lokalne krążenie kapilarne, Skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i łagodzi podrażnienia skóry. Jest wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry. 
SkładnikiAqua, Shea Butter, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Avocado Oil, Urea, Parfum, D-panthenol, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Trideceth-6, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin, d-Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Hydroxycitronellal.

Moja opinia: 
Krem umieszczony został w miękkiej, srebrnej plastikowej tubce zakręcanej na zakrętkę. Opakowanie nie wygląda zbytnio zachęcająco do zakupu, ale liczy się działanie, a nie opakowanie. Pierwsze na co zwracam uwagę to opakowanie, później konsystencja i zapach. W sumie mogli się troszkę postarać co do opakowania, aby bardziej zachęcić do jego kupna. Po odkręceniu zakrętki, zapach natychmiast jest wyczuwalny. Jest on bardzo intensywny. Trochę słodki. Myślę, że większości przypadnie do gustu. Nie mam pojęcia jak pachnie passiflora, ale  jedno jest pewne, nie jest on chemiczny. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką konsystencją kremu. Jest ona zbita, a zarazem wchodząca w konsystencję delikatnego musu.  Świetnie się ją rozprowadza w dłoniach, jedynie trzeba trochę odczekać do całkowitego wchłonięcia. Tłusty film utrzymuj się do kilkunastu minut, co średnio mi się podoba. Co do kolorku, to jest on śnieżnobiały. 
A jak spisuje się w codziennej pielęgnacji moich dłoni? Ja jestem nawet zadowolona z jego działania. Moja dłonie są dobrze i na długo nawilżone. Szybko regeneruje podrażnioną skórę. Dłonie wyglądają dużo młodziej i są lekko wygładzone. Jedynie słabo radzi sobie z twardymi skórkami, które znajdują się przy paznokciu, a na tym mi najbardziej zależy.  Nie jest to przyjemne. Może macie jakieś rady dla mnie, co do tych twardych skórek ?

Ja krem kupiłam w promocyjnej cenie 17,99 zł / 70 ml. Kupić go możesz TU lub w innym internetowym sklepie.

Miałyście kiedyś ten krem ? 

Komentarze

  1. zrobili fajniejsze opakowania :) w nowej wersji ale zmieniło to cenę o ok 30% w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MI to się konsystencja podoba. Na twarde skórki to mogę Regenerum do paznokci polecić, bardzo dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu ale moje ręce nie są bardzo wymagające :). Może kiedyś będę miała okazję wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny krem lubie takie z dodatkiem masła shea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kremy z masłem są niezastąpione! fajnie nawilżają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam wersję kremu z trawą cytrynową. Zapach obłędny i działał też bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w cenie promocyjnej warto się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam styczności z tym kremem..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię czekać aż się krem wchłania i opakowanie jakieś takie daremne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo go lubię choć na lato jest dla mnie za ciężki:(

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę drogi, więc pewnie prędko się nie skuszę ;) dla mnie mistrzem w tej kategorii jest Skoncentrowany krem do rąk Palmersa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. już samo opakowanie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już miałam na niego chrapkę, ale, Ja , akurat mam problem z suchością dłoni i potrzebuje naprawdę ciężkiego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię zapach masła shea :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn