Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Organiczna mgiełka do twarzy i ciała

Witajcie,
Jakiś czas temu nawiązałam współprace ze sklepem PERLA NEGRA i do testów otrzymałam organiczną mgiełkę różaną do twarzy ciała. Sklep oferuje również biżuterię, wina oraz oliwy. Zapraszam do dalszego czytania, jak sprawdziła się mgiełka u mnie. 
Od producenta: 
Organiczna mgiełka różana do twarzy i ciała, Organic Rose Water 100ml, Alteya Organics.
100% naturalna mgiełka z wody różanej Alteya Organics, pozyskiwana metodą destylacji parowej ze świeżo zebranych organicznych płatków róży damasceńskiej. Mgiełka do twarzy i ciała jest certyfikowana przez USDA ORGANIC. Nie zawiera żadnych środków chemicznych, sztucznych barwników, ani konserwantów. 
Korzyści:
- stymuluje odnowę skóry, odmładza, odpręża, nawilża i odświeża
- tonizuje skórę, pozostawiając ją oczyszczoną i nawilżoną
- działa przeciwzmarszczkowo i antyalergicznie
- odpowiednia dla wszystkich typów skóry
- ma zastosowanie kosmetyczne, terapeutyczne oraz spożywcza
Składniki: Róża damasceńska

Kilka słów ode mnie:
Mgiełka znajduję się w przezroczystej, plastikowej butelce. Aplikacja przebiega szybko i sprawnie dzięki atomizerowi. Atomizer w ogóle się nie zacina. Zapach jest śliczny i bardzo naturalny. Niestety utrzymuję się tylko przez chwilę (znika po godzinie). Dlatego jeśli będziemy go używać co godzinę, może być średnio wydajny. Konsystencja płynna, a kolorek bezbarwny. 
Mgiełka odświeża skórę, lecz na krótko. Zapach utrzymuje się do godziny czasu na skórze. Produkt nie spowodował u mnie wysuszenia skóry, ale też nie wiem jak ją nawilżył. Czy oczyszcza? Spryskałam wacik mgiełką, przetarłam twarz. Jaki był rezultat? Cały mój fluid został zmyty. Dodatkowo mgiełka nie uczuliła, ani też nie podrażniła mojej skóry. 
Mgiełka kosztuje 30 zł / 100 ml. Kupisz ją TU
Dziękuję firmie  Perla Negra za możliwość przetestowania


A jakich Wy mgiełek używacie ? 

Komentarze

  1. Tego wariantu zapachowego nie miałam, samą mgielke bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wykorzystała ją do zwilżania maseczki z glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam mgiełki :D

    http://threeyoungfriends.blogspot.com/2014/06/fly-fly-away.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam mgiełki,mam z tej firmy- LAWENDĘ:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie mgiełki do twarzy, zwłaszcza wiosną i latem. Zapach róży lubię, więc przypadłby mi do gustu ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam takiej mgiełki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie mialam tej mgielki ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam takiej mgiełki do twarzy, jakoś wydaje mi się zbędna ponieważ zawsze mam makijaż i nie wyobrażam sobie pryskać nią wtedy twarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. też ją dostałam i wprost zakochałam się! jest idealna, myślałam, że różany zapach mi się nie spodoba, ale ten jest tak ładny, że zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tego typu gadżetami ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. posiadam wodę różaną - jest świetna i pięknie pachnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach by mi pewnie nie podszedł :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn