Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Duet od Aussie - Czy warto ?

Hejka :) 
Jakiś czas temu zostałam Ambasadorką marki Aussie, dzięki TRND. W paczce znalazłam 4 pełnowymiarowe produkt oraz 20 próbek po 75 ml ( 10 próbek szamponu oraz 10 próbek odżywek ). Bardzo dawno temu miałam szampon z tej firmy, ale wtedy jakoś nie powalił mnie na kolana z efektem. Wydaje mi się, że teraz go udoskonalili. Przedstawiam Wam mój duetem, który bym wybrałam od Aussie. Ten duet chyba najbardziej przypadł mi do gustu jeśli miałabym już wybierać. Tak więc przedstawiam Wam szampon Miracle Moist z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia oraz intensywna odżywka 3 minute miracle rekonstruktor z ekstraktem z melisy australijskiej. 
Co pisze producent o szamponie:
To cud (w pewnym sensie). Wprawdzie nie taki jak narodziny dziecka czy zaćmienie słońca, jednak formuła z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia wnika w strukturę suchych i zniszczonych włosów, pomagając je odżywić i wygładzić. SILNE NAWILŻENIE. Sposób użycia: nanieś na wilgotne włosy, masuj , dobrze spłucz.
Co pisze producent o odżywcze:
Specjalna formuła z melisą australijską wygładza zniszczone łuski, nadaje blask i pomaga sprawić, że włosy stają się podatne na układanie. PODATNOŚĆ NA UKŁADANIE I BLASK. Nanieść na umyte włosy, wilgotne włosy. Wmasuj, pozostaw na 1-3 minuty, następnie spłucz.  

Moja opinia:
Obydwa produkt zostały zamknięte w dość  miękkiej, białej plastikowej butelce ( szampon ma 300 ml a odżywka 250 ml) . Butelki są wygodne w aplikacji. Otworki dozowania są idealnej wielkości i wiem, że nie wyleci szamponu czy odżywki za dużo. Sama kontrolujesz ile potrzebujesz. Oba produkt są wydajne. 
Co nieco o szamponie: 
Zapach jest w miarę przyjemny i delikatny. Praktycznie nie wyczuwalny na włosach. Konsystencja jest odpowiednio płynna i nie przecieka przez palce czyli jest dobrze. Kolorek ma taki kremowy. Szampon dobrze się pieni pozostawiając włosy czyste. Podczas mycia delikatnie plącze włosy, ale tragedii nie ma. Nie uczula ani też nie podrażnia skóry głowy. 
Co nieco  o odżywce: 
Zapach ma słabo wyczuwalny i nie należy on do przyjemnych bo się średnio podoba. Konsystencja odpowiednia dla odżywki. Dobrze ją się rozprowadza. Nie spływa z włosów. Nie uczuliła ani też nie podrażniła mi skóry głowy. Na zdjęciu widać jak by kolorek wpadał w róż, ale w rzeczywistości jest to kolor żółty wpadający w pomarańcz. 
Podsumowanie: 
Szampon w połączeniu z tą odżywką daje całkiem fajny efekt. Włosy są miękkie, lekkie, czyste, nie obciążone, lekko nawilżone, jeśli chodzi o zapach to jest on słabo wyczuwalny. Nie spowodował u mnie wysypu łupieżu. Delikatnie może puszy włosy, ale ja zawsze nakładam na włosy ( na suche) swój olejek wygładzający, bo bez niego nie mogę się obejść, gdyż moje włosy strasznie się puszą. Po nałożeniu odżywki podczas mycia włosy lepiej się rozczesywało, bo bez niej mógłby być trochę problem z samym szamponem. Trudno powiedzieć czy bym sama kupiła którykolwiek produkt, może ze względu na ich specyficzny zapach, który średnio mi się podoba. 

Jeśli chodzi o ceny tych produkt to Wam nie powiem, gdyż nie mam pojęcia. Gdzie je można kupić? Wydaje mi się, że widziałam je w Rossmannie, ale nie jestem pewna. 

Używałyście kiedyś coś z tej firmy ? Jakie są Wasze odczucia ? 

Komentarze

  1. Nie miałam żadnych kosmetyków z tej firmy. Mój brat kupił jakąś odżywkę dla siebie ale nie pamiętam już jaką. Ze względu na duże zapasy na pewno na razie się nie skuszę na kupno :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie też testuję te produkty, za szampon i tę odżywkę 3 min. jeszcze się nie zabrałam, ale jestem w trakcie używania odżywki Miracle Moist i sprayu ;) na razie jestem zadowolona i z chęcią wypróbowałabym produktów z tej serii LONG.

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam, że cena jest dość wysoka jak na odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych produktów, dostępne są w Rossmannie na 100%, a cenowo to nie mam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super!:) akurat będę szampon i odżywkę testować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam ich produktów i mimo wielu pozytywnych recenzji mi osobiście nie przypadły do gustu... Zwłaszcza zapachowo totalny niewypał - nie grały jakoś z moimi włosami :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponu raczej nie kupię, bo dla mnie cena za wysoka jak za szampon. Odżywka kusi , chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzą za mną te produkty mimo ich ceny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowalam jeszcze, ale poluje na ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam produktów z tej firmy, ale jestem ich ciekawa, ale ta cena.... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Testowałam raz szampon tej firmy, lecz z tego co mi wiadomo kosmetyki napakowane są olbrzymią ilością sylikonów, które nie dla wszystkich typów włosów są dobre. To skutecznie zniechęca mnie do ponownego zakupienia tych produktów, jednak ich zapachy są obłędne!
    Kasia:)
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ciezko sie wypowiedziec, bo taqk naprawde pierwszy raz widze ten produkt :/

    OdpowiedzUsuń
  14. a myślałam, że będzie jakaś "wow" opinia :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn