Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Zadbaj o swoją sylwetkę

Witajcie Kochanie,
Dziś chcę Wam przedstawić ciekawy produkt od firmy Noble Health Premium Wellness, który otrzymałam do testów. Jestem pod wrażeniem jego działa, choć na początku nie wierzyłam, ze coś mi to pomoże na moją lekką nadwagę, którą się borykam od bardzo dawna. Firma Noble Health, która troszczy się o zdrowie i dobre samopoczucie specjalnie dla nas przygotowała ten o to produkt, która gwarantuje przede wszystkim utratę wagi bez efektu jojo. Czy produkt podążył wyzwaniom ? 
Od producenta:
W opakowaniu znajduje się 30 zaszetek ( ja już wypiłam wiec jest trochę mniej ) 
Co Ja sądzę o tym produkcie:
W papierowym pudełku znajduję się 30 saszetek a każda saszetka ma po 2 gramy. Opakowanie zabezpieczone jest plastrem taśmy klejącej dla pewności aby nikt nie otwierał opakowania wcześniej. Całe takie opakowanie wystarczy na 2 tygodni kuracji, gdyż pijemy go 2 razy dziennie (o 11 i 15). Po rozcięciu saszetki ukazuje się taki drobniutki szary proszek. Niby producent nie wspomniała jaka wodą trzeba użyć, dlatego ja próbowałam i zimna i z ciepłą. Zdecydowanie lepiej spisuje się w letniej. W zimnej  proszek nie chce się rozpuścić za bardzo. 
A tak wygląda po dodaniu letniej przegotowanej wodzie :
Uważam ten produkt za całkiem fajne rozwiązanie dla osób chcących zrzucić parę kilogramów. Stosuję preparat od 2 tygodni i schudłam praktycznie 2 kg, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Wcześniej miałam z tym problem, gdyż ciągle podjadłam między posiłkami a to jest chyba najgorsze co może być. Teraz odkąd stosuje ten preparat nie kusi mnie aby coś podjeść bo czuje się taka zapełniona. Produkt też fajnie działa pobudzająco i orzeźwiająco. Przyznam szczerze, że produkt daje mi zastrzyk energii na cały dzień i nie czuje się zmęczona w ciągu dnia. Ja jestem zadowolona z efektów końcowych i z tego względu sama zakupiłam kolejne opakowanie.

Produkt kosztuje 79 zł. Kupisz go TU lub w Super-pharm, Rossman oraz w Hebe. 



Dziękuje firmie Noble Health za możliwość przetestowania 
Porcja piękna Noble Health
STRONA PRODUCENTA   SKLEP INTERNETOWY    FACEBOOK 


Co sądzicie o suplementach diety? Stosujecie jakieś ? 

Komentarze

  1. Hmmm... interesujace.
    Chyba daje tez dyscypline na codzien. Moim zdaniem - placebo czy nie, wazne ze dziala!
    :D
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że 2kg spadło :) ja jednak mam ochotę na zrzucenie ze 3kg w ciężkich potach podczas ćwiczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że coś u Ciebie zadziałał ten specyfik :). Nigdy go nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrzebuje takich specyfików,a wręcz przeciwnie,przydało by mi się choć z 5 kg,jest ktoś chętny do oddania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosuję takich specyfików

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś stosowałam Aqua Slim, co przede wszystkim zmuszało mnie do regularnego wypijania butelki wody mineralnej, więc zdecydowanie zastanowię się nad tym produktem, szczególnie, że mam do zrzucenia właśnie kilka kilo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie mam zaufania do takich produktów. Ale też nigdy nie miałam z nimi bezpośredniej styczności- nigdy nie miałam problemów z wagą. Mąż chyba by mnie udusił, gdybym mu wyskoczyła, że chce się odchudzać- ostatnio ciągle rzuca się do mnie, że za chuda jestem :). A tak na poważnie, nic mi nie pomogło tak schudnąć ,jak karmienie piersią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję -2kg, ale i tak nie jestem przekonana... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się udało zrzucić 1.5 kg, chciałam kupić kolejne pudełko ale w moim Rossmanie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie takich specyfików

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama zastanawiałam się nad kupnem. Natknęłam się przypadkiem w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ze udało ci się zrzucić 2kg ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam już takich produktów "cud", ale z tym podjadaniem to faktycznie fajna sprawa..może wypróbuję i zamiast przekąski wypiję taki napój ?:)
    Gratuluję 2 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie korzystam z takich produktów, bo na mnie to nadzwyczajnie nie działa, a cena nie jest wyjątkowo szczególna. Gratuluję sukcesu ! :)

    Zapraszam do mnie : http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w gubieniu wagi w takim razie :) Produkt jednak zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam, fajnie, że są efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! ciesze się, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie za bardzo wierzę takim produktom ;) Sama chcę schudnąć 4 kg i stawiam narazie na samokontrolę :P Jeśli nie dam rady, to zacznę uprawiać sport, a jak nie wtedy pomyślę o suplementach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy nie miałaś przy stosowaniu jakichś skutków ubocznych np. w postaci bólów brzucha?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn