Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Dezodorant bez alkoholu i aluminium

Witajcie, 
Od jakiegoś czasu przestałam używać dezodorantów bez aluminium. Pierwszy mój wybór padł na dezodorant od L'occitane. Sprawdził się genialnie. Po dłuższym  użytkowaniu znudził mi się i mój wybór padł tym razem na dezodorant od ORIGINS. Używam go już dłuższy czas. Jak się sprawdził u mnie latem pomimo brak aluminium? 
Moja opinia:
Dezodorant ma formę sztyftu. Twardość sztyftu jest odpowiednia by gładko sunąć po skórze pach i nie rozlecieć się podczas aplikacji. Po nałożeniu, dezodorant nawet szybko się wchłania. Pozostawią jedynie taką cienką a zarazem śliską powłokę na skórze. Zapach dezodorantu jest niesamowicie cudowny, taki intensywny i naturalny. Zapach wyczuwalny jest nawet przez kilka godzina na skórze. Co do wydajności, to mam już tyle czasu ten dezodorant a jego końca nie widać. Jest niesamowicie wydajny. Starczy go spokojnie przez kilka miesięcy regularnego stosowania. No dobrze, ale jak z jego działaniem np w latem ze względu na brak aluminium w składzie? O tuż sprawdza się całkiem dobrze. Nie zwiódł mnie nawet, kiedy temperatura sięgała 30 stopni. Oczywiście po kilku godzinach musiałam powtórzyć aplikację, ale nie uważam, żeby to był jakieś problem. Zapewnił mi świeżość przez kilka godzin i to najważniejsze. Niektóre dezodoranty zawierające szkodliwe substancję nie  nie dawały mi tego co ten produkt. Mam wrażenie, że dezodorant dodatkowo pielęgnuje skórę pod pachami. Dezodorant można śmiało nakładać zaraz po depilacji. Nie będzie żądnego podrażniania.
Podsumowanie: Nigdzie w internecie nie znalazłam opisu dezodorantu od producenta. Jedynie w  sklepie internetowym Sephora znalazłam informacje, że dezodorant nie zawiera alkoholu, aluminium. Natomiast w składzie znajdziemy ekstrakty pomarańczy, czarnej porzeczki, oraz jaśminu, które dają uczucie świeżości przez cały dzień. Skład podany jest na opakowaniu. Produkt kupiłam w Sephora. Za produkt zapłaciłam 99 zł. Wiem, że niektórym może się wydawać, że cena jest zbyt wysoka jak za taki produkt, ale jego skład oraz działanie mówi samo za siebie. Kiedy ten mi się skończy, sięgnę znowu po dezodorant od L'occitany. On też dobrze się sprawdza. Pięknie pachnie werbeną oraz  jest o 30 zł tańszy.
Kochani, co sądzicie o dezodorantach z aluminium? 
Czy są szkodliwe? Chętnie poznam Wasze zdanie.

Komentarze

  1. Lubie takie dezodoranty z bezpieczniejszym składem. Cena trochę duża ale skoro wydajny to może warto zainwestować ? Ciekawi mnie, czy nie pozostawia śladu na ubraniach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć. Dezodorant nie brudzi ubrań. Jeśli, ktoś będzie zainteresowany mogę podesłać skład. Cena wiem, że wysoka, ale ten produkt starczy nam nawet na pół roku.

      Usuń
  2. Zainteresował mnie. Myślałam nad antyperspirantem Nuxe, ale wpisuję na listę również Origins :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie. Myślałam nad antyperspirantem Nuxe, ale wpisuję na listę również ten z Origins :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę maski z tej marki przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem 5aki by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi niestety, ale ważne że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto zyskiwać świadomość dotyczącą tego, co używamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Unikam dezodorantów z aluminum, wolę powtórzyć aplikację takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od L'occitany też jest bez aluminium innych szkodliwych składników. Używam raz tego raz tego by mi się nie znudziły.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn