Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Kuracja Parafinowa do rąk i stóp na noc

Zapraszam na recenzje parafiny do rąk i stóp maska na noc od Bielendy

 Od dłuższego czasu szukałam coś takiego, co by cała noc utrzymywało nawilżenie a następnego dnia były miękkie, bez suchej, twardej skóry na stopie.  Zapraszam do zapoznania się z moją opinią o tym produkcie. 
Coś od producenta : 

Składniki:


Moja opinia: 
Produkt znajduje się wygodnej tubce o pojemności 75 ml. Parafina jest koloru pomarańczowego. Jego konsystencja jest dość gęsta, tłusta ale w miarę dobrze się wyciska i rozsmarowuje. 


Zapach mi się podoba taki delikatny. Ja zastosowałam kuracje całonocną. Po nałożeniu parafiny na stopy (po dłuższym wcieraniu poczułam uczucie ciepła ), nakładałam skarpetki na całą noc. Parafiny używałam tylko do stóp, gdyż jedynie tam potrzebuje zmiękczenia skóry. Fajnie grzeje stopy przez cała noc zwłaszcza w tym okresie zimowym najbardziej tego potrzebujemy. Parafina działa tylko przez krótki okres czasu. Skóra po jakimś czasie była z powrotem nadal twarda i sucha jak dla mnie bez żadnych zmian, fakt że rano był ładny efekt ale tylko rano. Pomimo używania co 3 dzień jak napisał producent. Przez z to że na nakładam troszkę więcej, niż jak zwykły krem produkt dla mnie nie jest wydajny. Parafina ma dość tłustą konsystencje, dość długo się wchłania i brudzi pościel, więc radze zakładać skarpetki zanim zrobisz pierwszy krok, bo może być to niebezpieczne.  

Produkt zakupiłam po cenie promocyjnej w Rossmannie za 8 zł a zwykle kosztuje do 10 zł. 


Plusy:
- wygodne opakowanie
- konsystencja 
- zapach

Minusy:
- nie wydajny
- krótkotrwały efekt 

Czu kupie ponownie ? Trudno powiedzieć ale chyba raczej nie

Komentarze

  1. nie lubię jak muszę długo czekać, żeby kosmetyk się wchłonął dlatego bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie lubię długotrwałego oczekiwania na porządne wchłonięcie... nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co piszesz to taki sam efekt daje zwykła oliwka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może bo nigdy nie używałam oliwki ale dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  4. Ja nie mam problemów ze stopami dlatego też nie używam takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten produkt, szkoda że krótkotrwały efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię parafinę na dłonie i stopy ale taką jak w salonie.. takiej domowej w tubce nigdy nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłabym ;/
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że efekt krótkotrwały ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn