Przejdź do głównej zawartości

Lubisz próbki? To zapraszam na rozdanie

Witajcie Kochani
Dziś mam dla Was rozdanie próbkowe. Nazbierało mi się wiele ciekawych próbek i postanowiłam komuś je przekazać. Cały zestaw zawiera 74 próbki plus pełnowymiarowy krem do rąk ziaji 100ml. Jest wiele ciekawych próbek do zdobycia takich jak próbka  maski do włosów, maseczki do twarzy AA, szampon wraz maseczką od ziaji, chusteczka samoopalająca z Kolastyny, próbki  Yver rocher, la roche posay itd. Nie biorę pod uwagę obserwacji w google+

Wygrywa TYLKO jedna osoba 



Wzór zgłoszenia :

Zgłaszam się 
Obserwuje jako: 

Proszę się zgłaszać do 13.04.2014 r. Za przesyłkę płacę Ja. Ogłoszę wyniki w przeciągu kilku dni. Na dane do wysyłki czekam max 3 dni. Później wylosuje nową osobę z listy. 

DZIĘKUJE ZA KAŻDE ZGŁOSZENIE I POWODZENIA 

Komentarze

  1. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Inga Nosal

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się
    Obserwuje jako Aleksandra Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Jadeit Woman

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przydałoby się *__*
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako : nieidealniezidealizowana
    Umieściłam również baner z linkiem do Twojego bloga:
    http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :):):)
    Obserwuję jako: lu ciam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako: Monika Bednarczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: koffanamyszka17

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Mariska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Mariola L

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Ma J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie ;)
    Zgłaszam się

    Obserwuję jako: pirelka

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się .
    Obserwuje jako : kwiatuszekk95

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Kinga Piotrowska

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia :) ja odpuszczam, nie dawno pozbyłam się wszystkich próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako xxxmonisiaxxxl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: annabellespring1

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, a obserwuję chyba jako Beata Staniszewska ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Mar Ta

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Obserwuję jako : Candy
    P.S. Super blog, ostatnio kupiłam peeling do ust i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.