Przejdź do głównej zawartości

Nawilżająca maska skompresowana

Witajcie,
Dziś przedstawię Wam recenzje nawilżającej maski skompresowanej Marion Spa, którą otrzymałam do testów od Drogerii Uholki. Szczerze to jeszcze takiej maski nie widziałam a bardzo mnie zaskoczyła. bo jest dość nie typowa dla mnie. Sami zobaczcie. 

Od Producenta: 

Moja opinia:
Maseczka znajduję się w dość nietypowym opakowaniu.  Wygląda dość dziwnie a zarazem ciekawie. Produkt zawiera serum oraz maskę w tabletce. Serum jest o pojemności 7 ml.  


Co robimy dalej ? Delikatnie usuwamy folię z blistra, żeby nie wylać serum. Maskę w tabletce wkładamy do serum, która błyskawicznie wchłania serum, zwiększając swoją objętość i tak maseczkę nakładamy na twarz. A tak prezentuje się u mnie na twarzy. 

trochę to śmiesznie wygląda bo maska jest trochę za duża na mnie. 

Efekty widoczne już po pierwszym po pierwszym zastosowaniu. Po ściągnięciu maski moja skóra jest gładka i  nawilżona. Twarz jest uspokojona, złagodziło uczucie swędzenia i pieczenia. Maska ma przede wszystkim za zadanie łagodzenie podrażnień i zaczerwienień. I tak było. 

Maska kosztuje 4,50 zł. Kupić można ją tutaj KLIK 

Dziękuję Drogerii Uholki za możliwość przetestowania. 




Co sądzicie o tego typu maseczkach? 

Komentarze

  1. Ciekawa sprawa z formą maski i jej przygotowaniem do nałożenia na twarz :) Moja cera jest teraz trochę przesuszona, chętnie wypróbowałabym maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt :) jak znajdę stacjonarnie to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę taką formę maski i jestem nią zainteresowana, bo dość fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam tą maseczkę :) bardzo ciekawe ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie maski, muszę ją wypróbować;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa maska :) Jeszcze jej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły produkt, ale bez większych zachwytów. Nie wiem czy go ponownie kupię.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  8. niezły produkt, ale bez większych zachwytów. Nie wiem czy go ponownie kupię.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. niezły produkt, ale bez większych zachwytów. Nie wiem czy go ponownie kupię.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Krem pod oczy Biotherm

Witajcie,
Od jakiegoś czasu używam kremu pod oczy marki Biotherm SKIN BEST. Jak się sprawdza u mnie ? Zapraszam do dalszego czytania..

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP

Witajcie,  Poznajcie bliżej wielofunkcyjny puder w kompakcie Almost Powder od CLINIQUE nr 02 Natural Fair

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produktDermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek.