środa, 23 września 2015

Relacja z konferencji Avene II

Witam,
Dziś zapraszam Was do niesamowitego miejsca, w jakim ostatnio miałam okazje być. Miejsce, to zapiera dech w piersiach. Tym miejsce jest taras na 31 piętrze na jednym z wieżowców w centrum Warszawy.
Co ja tam robiłam ? Oj dużo rzeczy. Miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji prasowej nowej linii kosmetycznej Avene. Poznaliśmy trochę bliżej historię marki,  jak i nową linie.
. Nowa linia Avene nosi nazwę PhysioLift.
Gama PhysioLift oparta jest o trzy wyjątkowo skuteczne i synergicznie uzupełniające swoje działanie
substancje aktywne. Takie połączanie wytycza zupełnie nowy kierunek w procesie odbudowywania
architektury i odmładzania skóry. W skład nowej linie wchodzi: krem wygładzający, emulsja wygładzająca, balsam wygładzająco-regenerujący na noc, krem pod oczy oraz koncentrat wypełniający.  Cel nowej gamy to: redukcja zmarszczek, poprawa jędrności skóry i przywrócenie jej blasku. Nowa linia Avene wchodzi do aptek już od października.
Nowa linie prezentuję się bardzo interesująco. Jestem ciekawa jak się sprawdzają w praktyce. Po wyczerpującym i niezwykle interesującym wykładzie, był czas też na pogaduszki i małą przekąskę. 

Jeszcze raz dziękuję Pani Joannie Waryszak, za możliwość uczestniczenia 
w ważnym wydarzeniu dla marki Avene. 

4 komentarze:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.