czwartek, 3 kwietnia 2014

Naturalne masełko karite z bajkaliną do ust

Witajcie
Dziś przyszła kolej na naturalne masło karite z bajkaliną do ust. Jest kolejnym produktem o którym pierwszy raz słyszę i dość nie typowy składem. Nigdy wcześniej nie wiedziałam co to jest bajkalina albo masło karite. Firma Laura Conti nas zaskakuje swoimi produktami.

Od producenta:
Składniki:

Moja opinia:
Masełko zostało umieszczone w wygodnym sztyfcie. Niestety nie znalazłam o jakiej pojemności jest sztyft. Zapach jest przyjemny ale słabo wyczuwalny. Konsystencja jest zbita i lekko twarda. Kolorek jak bym powiedziała niby biały niby, lekko żółty ciężko mi jest określić. Poniżej jest zdjęcie. 


Masełko przynosi ulgę spierzchniętym usteczkom. Moja ust są miękkie, nawilżone i gładkie. Produkt utrzymuję się do 2- 3 godzin na ustach. Gdy wychodzę na zewnątrz zawsze zabieram go ze sobą. A bywa czasami porywisty wiatr, który osusza nasze usteczka, więc warto mieć takie masełko przy sobie. Co jeszcze podoba mi się w tym produkcie? To to, że nie podkreśla suchych skórek, usta nie są sklejone, lecz lekko natłuszczone.

Moje usteczka przed nałożeniem masełka
Moje usteczka po nałożeniu masełka

 Fajny efekt daje w połączeniu z ich peelingiem cukrowym o którym pisałam wcześniej KLIK

Masełko kosztuje 6.98 zł. Możesz ją kupić tutaj KLIK 

Dziękuje firmie Laura Conti za możliwość przetestowania.


18 komentarzy:

  1. fajnie jakby był gdzieś stacjonarnie dostępny chętnie bym zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być dostępny w Rossmannie ale nie jestem do końca pewna bo coraz więcej widzę ich kosmetyków

      Usuń
  2. pierwszy raz słyszę te nazwy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie fajnie ;) moze spróbuje ;]


    http://threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wszelkie produkty do ust :) Chętnie wypróbuję,moje usta są skłonne do przesuszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajkalina? Pierwsze słyszę:D zaciekawiło mnie te masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze masełka, żadnego :/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny produkt ,musze sprobowac<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę - bajkalina...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że też troche nabłyszcza :)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się z ich kosmetykami nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydało by mi się teraz takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie widziałam tego masełka. Fajny produkt- koniecznie muszę się za nim porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam dzisiaj je w sklepie chyba dwa rodzaje, zaciekawiły mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.