piątek, 4 kwietnia 2014

Sinie złuszczający preparat z kwasami do stóp

Witam Wszystkich,
Jakiś czas temu zakupiłam ten produkt w sklepie BingoSpa, ponieważ lubię dbać o siebie a zwłaszcza o moje stópki. I dziś przyszła jego kolej. Jest to produkt silnie złuszczający preparat do stóp z 50 % kwasami AHA.

 Od producenta:
Składniki:

Moja opinia:
Stosuje ten produkt regularnie przez prawie miesiąc. A teraz zdam Wam moje relacje a więc preparat znajduje się w przezroczystym, plastikowej zakręcanej puszcze o pojemności 600 g. Puszka jest zabezpieczona dodatkowym wieczkiem. Zapach bardzo intensywny ale nie jest zbyt namolny czy jakoś brzydko pachnie wręcz przeciwnie. Ja wyczuwam zapach cytrusów lub czegoś w tym rodzaju. Konsystencja a raczej proszek jest jak sól kuchenna. Jest to dość duże opakowanie i co za tym idzie starczy na długo. 


Preparat w miarę dobrze się spisywał ale bez efektu ,,wow,,. Preparat nakładałam na wilgotną dłoń lub gąbkę i masowałam każdą stopę tak przez kilka minut mniej więcej od 5 do 10 min. Podczas masażu, preparat zaczyna się pienić i z czasem drobinki się rozpuszczają. Po jednym razie nie widać rezultatów ale po kilku już tak. Niestety, takie szorowanie każdej nóżki jest czasochłonne. Stopki po regularnym stosowaniu są dużo gładsze i ładnie się prezentują. Fajnie relaksuję zmęczone stopki i zmiękcza twardą skórę. Po takim zabiegu, koniecznie musimy nałożyć dowolny krem do stóp jaki tylko macie, gdyż jest to zabieg z użyciem kwasów. 

Preparat kosztuje 19 zł i możesz ją kupić w sklepie BinogoSpa KLIK


***


Przypominam Wam o moim próbkowym rozdaniu w którym znajduję się aż 74 próbki wraz pełnowymiarowym kremem do rąk.




Miłego popołudnia :) 

12 komentarzy:

  1. Hmmm... lubię efekt WOW, to chyba taka choroba cywilizacyjna n ludzie nie mają czasu czekać na efekty, a szkoda, bo czasem warto. Może skuszę się przed latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear!
    You blog is adorable!!
    Follow to follow??
    Let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. ważne, że przy regularnym stosowaniu są efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupiłam go mojej mamie :)
    zobaczymy jak się u niej spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam żadnego produktu z kwasami.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, tego mi może by było trzeba..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o takim nie słyszałam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie by sie te skarpety drące przydały...

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie czasochłonny zabieg...gdybym miała wybierać, chyba wolałabym postawić na skarpetki złuszczające...

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam produkty BingoSpa w Auchanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nakladam produkt dłonią na lekko zwilzone stopy i efekt jest WOW. Moze u mnie nie widac tak spektakularnych efektow bo nie mam problemu ze stopami ale u tesciowej i męża ''zdziera'' rewelacyjnie. Po pierwszym zrobionym zabiegu kupilam drugie opakowanie dla tesciowej i jest przeszczesliwa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.