wtorek, 15 kwietnia 2014

Wyniki z rozdania próbkowego

Witam Was Kochani 

No nadszedł ten czas aby podać Wam wyniki rozdania.  Postanowiłam nagrodzić drugą osobę. Fajnie co? Druga osoba otrzyma 10 próbek najnowszego balsamu nawilżającego Playboy. Z przykrością stwierdzam, że musiałam ominąć aż dwie osoby ponieważ zapewne zapomniały zaobserowować mojego bloga. 

Lista zgłoszeń:
  1. Inga Nosal
  2. Aleksandra Anna
  3. Jadeitwoman
  4. nieidealniezidealizowana
  5. lu ciam
  6. Monika Bednarczyk
  7. Mariska
  8. Mariola L.
  9. Ma J
  10. Pirelka
  11. kwiatuszekk95
  12. Kinga Piotrowska 
  13. Monika
  14. annabellespring1
  15. Beata Staniszewska
  16. Mar Ta ( obserwujesz pod całkiem innym nickiem co mnie zmyliło ) 
  17. Candy
  18. Michał Przybyłek
Wyniki losowania 

















A więc Inga Nosal otrzyma 74 próbki a Mariska próbki balsamu Playboy. 

Czekam na Wasze adresy przez 3 dni na mój mail gkuca@poczta.onet.pl  Jak dostanę jak najszybciej to szybko wyślę. Jak ktoś jest z Warszawy mogę przekazać kilka próbke balsamu. Jeśli jest ktoś chętny. to piszcie śmiało na mój mail. Chętnie po świętach podrzucę komuś. 

Dziękuje Wszystkim za udział w moim rozdaniu. Na pewno nie zakończy się na tym i będę kolejne. 

***

P.S 
Przypominam, że wciąż trwają zapisy na spotkanie blogerskie



Miłego wieczorku 

15 komentarzy:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.