Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Bezbarwny podkład, czy to możliwe ?

Witam Kochani 
Chce Wam przedstawić dość nietypowy produkt od AVONu a jest nim bezbarwny podkład do twarzy MagiX. Ja bym go podkładem nie nazwała tylko baza.  W internecie znalazłam go pod nazwą bezbarwny podkład ale jak się dobrze wczytacie można go używać jako podkład i tyle lub jako bazę. 
Od producenta:
Sekret nieskazitelnego wyglądu. Dzięki bezbarwnej formule pasuje do każdego typu cery, wyrównuje koloryt, posiada filtr SPF 20. Twarz staje się jedwabiście gładka, podkład wygładza zmarszczki. Sprawia, że pory są mniej widoczne, matuje cerę nawet na 10 godzin. Dzięki wyjątkowej technologi Optix, rozpraszającej światło cera jest świeża i rozświetlona.
Można stosować jako samodzielny podkład lub jako bazę pod makijaż.

Skład: Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Cellulose, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclomethicone, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Ethylhexyl Salicylate, Alumina Acrylates/Dimethicone Copolymer Silica, Nylon-12, Hdi/Trimethylol Hexyllacton Crosspolymer, C30-45 Alkyl Methicone, c30-45 Olefin, Peg/Ppg-20/30 Dimethicone, Lauryl Peg-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Polyethylene, Boron Nitride, Parfum, Tocopherol.

Moja opinia: 
Podkład umieszczony jest w miękkiej kremowej tubce zakręcanej na zakrętkę o pojemności 30 ml. Opakowanie jest wygodne w użyciu. Posiada malutki dzióbek, dzięki nim nie wyciśnie się za dużo podkładu. Zapach jest delikatny, przyjemny ale lekko wyczuwalny . Konsystencja jest lekka, lekko tłustawa oraz ma bezbarwną  formułę. Uważam ten produkt za wydajny, gdyż wystarczy odrobina a pokryje całą buzie. Łatwo się rozprowadza i ale nie do końca się wchłania. Kolorek taki powiedzmy biały. 


Podkład wygładza, nadaje jedwabistą miękkość. Odniosłam wrażenie, że pozostawia taki lekko tłustawy film. Idealnie współgra z podkładem przy czym ułatwia jego rozprowadzanie. Ja go rzadko używam , gdyż obecnie mam mój ulubiony podkład od Diora, który spełnia te wszystkie zdania. Na pewno nie matuje skóry w jakiś super sposób może w lekkim. Miałam wrażenie  jakby moja skóra się dusiła. Czy przedłuża makijaż ? Może trochę tak. Ja go używałam jako bazę ale można go użyć jako podkład, ale wtedy nie pokryje niedoskonałości. Dużym jego plusem jest wysoki filtr bo aż 20. Przyznam, że jest to moja chyba druga lub chyba trzecia tubka, ale nie wiem czy kupie ponownie, może nie na obecną chwile, gdyż jak pisałam mam teraz idealny podkład. 

Ceny obecnie nie znam dokładnie ale kosztuje w granicach 30 zł wzwyż. Jego cena jest  trochę wygórowana.  Dostępność wiadomo AVON. 

Używacie baz pod makijaż ? 

Komentarze

  1. Baz pod makijaż używam od wielkiego dzwonu :) Kupiłam stosunkowo niedawno bazę z Marizy i użyłam jej może 5 razy, bo nie matuje, a jedynie przedłuża (minimalnie) trwałość makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta również nie matuje tylko odrobinę przedłuża

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale i tak go nie wypróbuję bo nie lubię kosmetyków z Avonu. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam baz pod makijaż tylko na jakieś większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam za każdym razem gdy stosuję podkład, pod kremy BB nie stosuję.
    Mam bazę silikonową z JOKO i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam bazy z Hean i bardzo mi przypadła do gustu :)
    Dawno tu nie zaglądałam przez wyjazd, ale widzę zmiany, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam bazy pod makijaż. Nie używam też podkładów , tylko kremy BB. Produkt całkiem ciekawy i ma spf 20 , więc całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzywam bazy pod makijaz silikonowej z Loreala, ale jakos bez szału jest ;/ Niby miala byc matujaca, a nie zauwazylam zmatowienia na jakis dluzszy czas, wiec pewnie do niej nie wroce, tylko bede szukala dalej. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. od 2 miesięcy używam bazy pod makijaż oraz podkładu. Dzięki bazie osiągam trwałość makijażu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie testuję Revlon Colorstay

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie nie używam bazy, a z tej firmy i tak nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że kiedyś go miałam..

    OdpowiedzUsuń
  12. podkłady, bazy itp z Avonu nie są stworzone dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam kiedys i byłam równie zadowolona co Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O zaciekawiłaś mnie jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu. Praktycznie nie posiadam produktów z Avonu a cena rzeczywiście trochę za wysoka :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn