Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Szampon bez SLES i SLS

Witam,
Chce Wam przedstawić kolejny produkt od BingoSpa, którym jest Szampon bez SLES i SLS z keratyną. Produkt dostałam w ramach szybkiej akcji na wizaż, w której jako pierwsze 10 osób się zgłosi, otrzyma upominek no i tak mi się udało. Wybaczcie za jakość zdjęcia ale niestety etykietka jest papierowa i są tego efekty.  
Od producenta:
SLS i SLES to skrót nazw dwóch detergentów, powszechnie stosowanych w kosmetyce. Odpowiednio jest to: laurylosiarczan sodu oraz etoksylowany laurylosiarczan sodu. Sa to składniki stosowane od kilkudziesięciu lat. Wbrew pogłoskom, mitom i zwykłym przekłamaniom, stosowanie SLS i SLES w kosmetykach nigdy nie budziło wątpliwości organizacji nadzorujących bezpieczeństwo kosmetyków.
Niemniej, niektóre osoby z wrażliwą skórą głowy lub posiadające delikatne włosy, mogą czuć dyskomfort po zastosowaniu szamponów z tradycyjnymi detergentami.
Keratyna zawarta w szamponie BingoSpa to składnik o działaniu kondycjonującym i regenerującym. Zaletą keratyny jest jej zdolność do wnikania w głąb i trwałego wiązania się z łańcuchami keratynowymi włosa, dzięki czemu poprawia ich wygląd i właściwości: wytrzymałość mechaniczną, sztywność, podatność na skręcanie i układanie.
Poprzez wnikanie cząsteczek keratyny w uszkodzone miejsca osłonek włosów,  keratyna uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa. Dzięki temu, włosy ulegają wyraźnemu wzmocnieniu oraz zauważalnie zwiększa się ich objętość, powraca połysk i zdrowy wygląd.
Sposób użycia: dozę szamponu starannie rozprowadzić na mokrych włosach, masować i dokładnie spłukać. Czynność powtórzyć. W celu uzyskania optymalnego rezultatu nałożyć maskę do włosów.
Moja opinia:
Szampon znajduje się w przyciemnionej plastikowej butelce o pojemności 100 ml. Butelka zakręcana jest na zakrętkę. Może opakowanie nie wygląda zbytnio zachęcająco ale działanie jest dość ciekawe. I co jeszcze etykietka jest papierowa co widać na zdjęciu poplamienia. Co do zapachu to w miarę przyjemnie pachnie ale trudno mi go opisać. Konsystencja zbyt płynna jak na szampon, dlatego proszę się nie zapominać przy dozowaniu bo może wylecieć za dużo przy tym dużym otworku. Kolorek jest praktycznie bezbarwny odrobinę zabarwiony na żółto. Uważam go za średnio wydajnym produktem, ze  względu na jego dość płynną konsystencję. 

Szampon ciutkę może plączę włoski podczas mycia  ale nie było tak źle podczas rozczesywaniem. Dobrze się pieni podczas mycia. Włosy po umyciu są czyste, miękkie, przyjemne w dotyku, delikatnie pachnące, lekko błyszczące i bardzo puszyste co mi się nie spodobało, gdyż ja mam okropnie dużo włosów i oczekuję odwrotnego efektu ale serum czy olejki wygładzające działają cuda. Polecam osobom, które potrzebuję zwiększyć objętość swoich włosów. Ja myje swoje włoski raz na tydzień, gdyż mi się nie przetłuszczają to efekt końcowy utrzymywał się nawet do 3 dnia. Szampon mnie nie uczulił ani też nie podrażnił.  

Produkt obecnie kosztuje 12 zł/ 100 ml. Kupisz go TU
Jak na tak małą pojemność szamponu nie zdecydowałabym się na zakup tego szamponu. Ale jeśli ktoś ma wrażliwe skórę głowy, to może być dla niego dużym plusem brak tych składników. 

Komentarze

  1. nie zdecydowałabym się na zakup, jak dla mnie niepraktyczne i małe opakowanie, a działanie takie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niepraktyczny, i za drogi. jest wiele tańszych szamponów bez sls

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt puszystości również by mi się nie spodobał :/

    OdpowiedzUsuń
  4. a może stworzysz nam słowniczek, dotyczący tych wszystkich dziwnych dodatków, jak np parabeny itp? bo ja wciąż odkrywam, czego mam w tych kosmetykach nie znaleźć i ciągle nie wiem do końca :/

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda jak syrop :D a objętości włosów zwiększać nie chce ;) i tak są juz wszędzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skuszę się że względu na cenę i wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie zbyt wysoka cena i mała wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mala butelka, mysle ze u osob z krotkimi wlosami, albo wrazliwa skora sie sprawdzi. dla mnie - mycie dlugich wlosow co 2 dzien, niestety starczy max na 3 razy.
    Pozdrawiam!
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy moich cienkich włosach zwiększenie objętości byłoby mile widziane :) Mam długie włosy i myję je codziennie, więc taka mała buteleczka szybko by się zużyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym tak rzadko myć włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak plącze włosy to zupełnie dla mnie odpada :( muszę mieć produkty, które ułatwią mi rozczesywanie..
    A zaskoczyłaś mnie plastikową butelką bo byłam pewna, że jest szklana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mam długaśne włosy, więc potrzebuję czegoś co też pomoże w rozczesywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie dla mnie, a do tego takie malutkie opakowanie, do moich włosów to nieopłacalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak puszy to szampon dla mnie bo moja są bardzo cienkie i przydałby im się efekt zwiększonej objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt, ale 12 zł. za 100ml to niemało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena niewielka, ale skoro daje efekt puszystych włosów to może sprawdzić się i u mnie :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn