Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Dwufazowy zmywacz do paznokci z efektem wygładzenia

Witajcie, 
Dziś przychodzę do Was z  moim ostatnim odkryciem, choć pewnie większość zna ten produkt. Jakiś czas temu zakupiłam w sklepie Piotr i Paweł dwufazowy zmywacz do paznokci z efektem wzmacniająco - wygładzającym szampańska róża od firmy Delia. Oczywiście zmywacz jest bezacetonowy. 
Od Producenta:
Moja opinia: 
Zmywacz został zamknięty w dużej, przezroczystej plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Butelka zamykana jest na zakrętkę i jest ona wygodna w użytku. Opakowanie nie wyślizguję  z rąk. Otworek ma bardzo mały, więc nie wyleje się go za dużo. Aplikacja jest prosta ale trochę czasochłonna, bo za każdym razem trzeba dobrze wstrząsnąć butelką przed użyciem ale mi to w żadne sposób nie przeszkadza. Jeśli chodzi o zapach to jest on dość przyjemny ale nadal lekko wyczuwalny ten charakterystyczny zapach. Konsystencja jak wiadomo płynna. Opakowanie jest naprawdę duże, a więc będzie ze mną długo. 
Zmywacz jako tako sobie radzi ze zmywanie lakieru. Nie wysuszył mi płytki ani skórek czyli jest dobrze ale też nie wiadomo jak ją nawilża. Zauważyłam lekkie wygładzenie. Jeśli chodzi o wzmocnienie płytki to raczej takiego efektu nie dostrzegłam ale i tak jestem z niego zadowolona ze względu na duże opakowanie za niewielką kwotę. Myślę, że go kupie ponownie. 

Ja produkt kupiłam w sklepie Piotr i Paweł za 7 zł / 200 ml. Nie mam pojęcia gdzie go jeszcze można kupić, może w Super-pharm

***
Pochwalę Wam się moja paczką Ambasadorską Assusie od TRND. 
Byłam mega pod wrażeniem jej zawartością. Jeśli ktoś jest z Warszawy to mogę podrzucić szampon i odżywkę ( każda próbka jest po 75 ml). Proszę pisać na mój mail 

Miłego Weekendu :) 

Komentarze

  1. jeszcze nie poznałam tego zmywacza, ale jak będę w jakimś sklepie to się za nim rozejrzę !
    zazdroszczę ci paczki od assusie :>

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, Małgosiu, zaszaleli z Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmywacza fajny, ale ta paczka wygląda obłędnie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam zmywacza i raczej mieć nie będę, bo u mnie nie ma ani SuperPharm ani Piotra i Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  5. zmywacz muszę koniecznie kupić:) i gratuluję takiej paki z Aussie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten zmywacz :)
    Woow, jaka wielka paczka :D Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten zmywacz i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmywacz kupuję z Isany :)
    super, gratuluję takiej paki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten zmywacz :). Oj, szkoda, że nie jestem z Warszawy :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana powiedz mi czy otrzymałaś zaproszenie do tej edycji trnd?

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się opakowanie, może kiedyś go przetestuję :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o takim zmywaczu słyszę. Ma fajne opakowanie. Może kiedyś tam go wypróbuję. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię zmywacz do paznokci od Avon. Pogratuluję Ci jeszcze raz - rzeczywiście fajna paka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować ten zmywacz, przeważnie używam Isany Z Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  16. woow ciekawy, nie miałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie niestety się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam ten zmywacz w SuperPharm kiedyś i kusił mnie, ale nie wiem czy bym się na niego skusiła..
    Gratuluję Aussie, ja również się zakwalifikowałam :) odżywkę już raz użyłam, a jeden zestawik już przekazałam znajomej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego zmywacza nigdy nie miałam. A paczucha super - gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo moze wyprobuję ;) a paczuszki gratuluję, ja niestety sie nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmywacz dość ciekawy, gartuluję przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję paczki i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że ja nie z Warszawy.. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn