Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Mgiełka do ciała o słodkim zapachu piżma

Witam, 
Przedstawiam Wam mgiełkę do ciała White Musk Libertine od The Body shop. Linie White Musk powstała 1981 roku i natychmiast zdobyła niezwykłą popularność. Był pierwszym zapachem piżmowym bez wykorzystywania zwierzą. 
Od producenta:
Zawiera:
Nuty głowy: nuty kwiatu grapefruita i piżma połączone z odrobiną słodyczy
Nuty serca: nuty orchidei tahitańskiej oraz piżma
Nuty bazy: nuty bursztynu i piżma połączone z odrobiną słodyczy
Moja opinia:
Mgiełka znajduje się w lekkiej, przezroczystej szklanej butelce z atomizerem o pojemności 100 ml. Odkąd go kupiłam atomizer ani razu się nie zaciął, cały czas działa świetnie Zapach jest jak najbardziej naturalny o słodkim zapachu kwiatów. Przede wszystkim zapach jest delikatny ale i intensywny, który w żaden sposób nie drażni naszego nosa. Konsystencja wiadomo płynna. 
Mgiełka praktycznie wyczuwalna przez pół dnia. Skóra po niej jest gładka i przyjemna w dotyku. Nie podrażniła ani tez nie uczuliła mnie. Jestem ciekawa innych produktów z tej linii. Produkt kupiłam bardzo dawno temu i jak dla mnie jest mega wydajny. Niestety nie mam pojęcia, ile może kosztować obecnie. Mgiełkę zakupiłam ponad 2 lata temu w Wielkiej Brytanii za kwotę 7 funtów, czyli całkiem sporo jeśli przeliczmy na złotówki.  

Znacie może tą linie produktów The Body Shop ? 

Komentarze

  1. zachęciłaś mnie do tej mgiełki, przy okazji powącham, bo jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mgiełka wydaje się być całkiem fajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w Polsce się z nią jeszcze nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię mgiełki:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, nuty zapachowe są świetne. Nigdy nie słyszałam o tej mgiełce. Prezentuje się bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tego zapachu :) a linię znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosną i latem wybieram mgiełki do ciała :) Z opisu zapachu wnioskuję, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie zapachy :) linii akurat nie znam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta mgielka , lubie takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię takie kwiatowe zapachy;) Ale marka niestety nie jest mi znana ;)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kokosowa mgiełkę od TBS, również chwalę ją sobie za trwałosć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie mgiełki zapachowe, pod warunkiem że utrzymują się dość długo na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mgiełek nie używam ale zapach chyba by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn