Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Zmywacz od Bielendy

Hejka,
Przedstawiam Wam zmywacz do paznokci witaminowy z B5 oraz olejem sojowym od Bielendy. Zmywacz jest bezacetonowy. 
Moja opinia:
Zmywacz umieszczony jest w małej, przezroczystej szklanej butelce o pojemności 50 ml. Zakręcany za zakrętkę.Zapach tradycyjny nie przyjemny. Konsystencja płynna a kolorek przezroczysty. Opakowanie jest wygodne w użytku. 
Produkt dobrze zmywa płytkę paznokciową nie wysuszając jej przy tym. Narzekać na niego nie mogę, bo dobrze sobie radzi w praktyce jedynie ten zapach unoszący się w powietrzu, ale to praktycznie każdy zmywacz tak ma. Produkt zakupiłam w Rossmanie za około 3 zł albo ponad 3 zł a dokładnie nie pamiętam.  

Używałyście go kiedyś ? 

Komentarze

  1. Ja także używam tego zmywacza! :D To znaczy, używałam, ponieważ teraz kupuję zmywacze, które są prawie niewyczuwalne (chodzi o ten drażniący zapach, po którym zawsze miałam katar). :)

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/05/17-rozdzia-nic-nikomu-nie-musisz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie spotkałam się ze zmywaczem z Bielendy :). Muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to teraz mnie zaskoczylas ;O nie wiedzialam ze Bielenda ma zmywacze ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie miałam pojęcia, że istnieją z tej firmy zmywacze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam różne zmywacze ale tego jeszcze nie widziałam :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz! Miałam go właśnie dzisiaj recenzować :) Mnie jednak bardzo wysuszał płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam z nim do czynienia, ale takie opakowanie kojarzy mi się z tanimi zmywaczami z dużą ilością acetonu jakie możemy zazwyczaj dostać w kioskach :) jak spotkam z ciekawości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię zmywaczy w szklanych opakowaniach, mam pecha, bo zmywacz mi się wiecznie przewraca i spada na ziemię, dlatego plastik jest zdecydowanie bezpieczniejszy niż szkło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tego zmywacza, ale chętnie wypróbuję skoro nie wysusza płytki paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkalam sie ze zmywaczem z bielendy ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, nie miałam też pojęcia o jego istnieniu... a te buteleczki kojarzą mi się z dawnymi latami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że Bielenda ma takie zmywacze :O :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taka buteleczka źle mi się kojarzy :D miałam w podobnej i śmierdział okropnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam zamieniałam na biedronkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie zmywacze w takim opakowaniu strasznie śmierdzą i nie kupuję ich

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn