poniedziałek, 19 maja 2014

Winogronowy peeling

Witam, 
Przedstawiam Wam Kremowy peeling winogronowy do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry od firmy Lambre. Lambre to francuska marką z tradycją, która oferuję nam szeroki asortyment produktów perfumeryjnych i kosmetyków pod marką Lambre i Madame Lambre. 
Od producenta:
Moja opinia:
Kremowe peeling znajduję się w miękkiej, białej plastikowej tubce o pojemności 80 ml. Tubka zamykana jest zatrzaskującą klapeczkę. Opakowanie jest wygodne w użyciu a aplikacja przebiega szybko i sprawnie. Zapach jest przyjemny choć nic nie przypomina winogron. Konsystencja jest przyjemna, odrobinę płynna ( coś w rodzaju mleczka), kremowa oraz zawiera bardzo drobne i delikatne dla buzi drobinki ścierające. Bez problemu się rozprowadza. Kolorek ma jasnozielony. Przy codziennym pielęgnacji, peeling będzie średnio wydajny i starczy nam na około miesiąc.
Jak spisuje się w praktyce ? Peeling przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji twarzy każdego rodzaju cery i może dlatego jest bardzo delikatny i mniej ściera martwego naskórka. Buzia po krótkim zabiegu jest odświeżona, lekko wygładzona i przyjemna w dotyku. Drobne krostki zniknęły. Peeling jest tak delikatny, że może go używać osoba z delikatną cerą czy też naczynkami tak jak Ja. Produkt mnie nie uczulił ani też nie podrażnił. Nie zauważyłam żadnego zaczerwieniania czyli jest dobrze. 

Peeling obecnie kosztuje 33 zł /80 ml. Kupisz go TU lub u konsultantek z katalogu. 

Dziękuję firmie LAMBRE za możliwość przetestowania 


22 komentarze:

  1. Podoba mi się konsystencja i kolor :D. Chętnie bym wypróbowała chociaż cena do najniższej nie należy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam.. ale musi być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz mocnych zdzieraków to polecam

      Usuń
  4. Uwielbiam owocowe kosmetyki! :) Obserwuję i liczę na rewanż ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy ten peeling i kusi do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam peelingi, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę winogronowy kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cena troszkę wysoka, Eveline ma też dobry i tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam ale średnio lubię ta firmą za krótkotrwały efekt

      Usuń
  9. cena dość wysoka, ale chyba warto :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne zdzieraki to polecam :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.