Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Mój ulubieniec wśród podkładów

Witam, 
Chce Wam przedstawić mój ulubiony podkład a jest nim DIORSKIN  FOREVER odcień 010 czyli najjaśniejszy, gdyż mam strasznie jasną karnacje. 

Od producenta:
Wyjątkowo trwały fluid przeznaczony jest dla aktywnych kobiet, dla których idealna cera jest najważniejsza. Stapia się ze skórą, zapewnia piękny, gładki i promienny wygląd. Zawarty w podkładzie Hydra-Gel System działa jak intensywny regulator nawilżenia. Zapewnia przyjemne uczucie komfortu na bardzo długo. Połączony dodatkowo z filtrem przeciwsłonecznym SPF 25, chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

Skład nie jest podany 
Moja opinia:
Podkład znajduję się w ciężkim, przezroczystym, szklanym flakoniku z pompką dozującą o pojemności 30 ml. Zapach lekko wyczuwalny ale jest przyjemny i bardzo delikatny. Konsystencje ma bardzo lekką, płynną ale nie za płynną. Podkład jest produktem bardzo wydajny, gdyż wystarczy bardzo nie wielka ilość a dobrze pokryje całą buzie. Nie roluję się podczas rozprowadzania. Jeśli chodzi o krycie niedoskonałości to maskuje jedynie malutkie a z większymi ma już problem ale od tego mam korektor. Buzia jest nawilżona, wygładzona, nie obciążona, dobrze i na długo matuje, nie zapycha oraz idealnie wtapia się w skórę nie robiąc przy tym efektu maski. Praktycznie cały dzień mogę cieszyć się ładną buzią bez świecenia. Podkład będzie idealny latem, dzięki swojej lekkiej konsystencji oraz posiada wysoki factor, bo aż SPF 25. Jeśli lubisz delikatny i naturalny efekt to polecam ten podkład, choć ceną nie kusi bo kosztuje koło 160 zł za 30 ml czyli całkiem sporo ale to tylko zależy od zasobu portfela. 

Moja buzia przed nałożeniem podkładu 
Moja buzia po nałożeniu podkładu:
Tak prezentuje się na mojej dłoni dla porównania.

Zdecydowanie dużo lepiej to wygląda na żywo.

Jak Wam się podoba ten efekt ? 

Komentarze

  1. efekt na twarzy całkiem fajny, ale można go osiągnąć tańszym podkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ja używam z inglot choć i tak często się nie maluje, bo jestem jak na teraz '' młoda'' :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na buzi podoba mi się bardzo, jest niemal niewidoczny ale bardzo ładnie zakrywa i wyrównuje, stapia się z nią na tyle, że nigdy bym nie powiedziała, że masz podkład..Idealnie wygląda. Chyba muszę zapisać nazwę i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żebym ja miała tak ładną cerę jak Ty :P Podkład faktycznie jest niewidoczny na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba efekt, jest naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wtapia się w cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na twarzy wygląda bardzo ładnie, daje piękny naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na dłoni ma zbyt dużo żółtych tonów, natomiast na twarzy bardzo naturalnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ładnie, no, ale drożyzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cały czas uzywam rimmela

    OdpowiedzUsuń
  11. FAjny, ja też mam bardzo jasną karnację, dla mnie były niestety za ciemny, a szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na twarzy widać niesamowitą różnicę! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam. Bardzo dobry podkład, rzeczywiście, daje naturalny look. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie komponuje się ze skórą. Nie pozostawia smug ani innych przebarwień. Może go wypróbuje, bo tez należę do tych osób o bardzo jasnej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda, ale jak dla mnie to cena powalająca;) Bardzo fajny blog, dołączam do obserwatorów:) zapraszam do siebie, prowadzę blog od niedawna, ale może tez coś Cię zainteresuję i zostaniesz na dłużej. pozdrawiam
    www.sprawdzopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię taki delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na buzi wygląda fajnie :) Ja nie miałam z tym kontaktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam takiego podkładu, szkoda że jest w szklanej butelce. Mam Clinique w podobnej i zawsze 10% zostaje w środku, nie da się go wydobyć za żadne skarby.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem przyzwoity ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt fajny chociaz kolor mi się wydaje za ciemny jak dla mnie ;( a skoro mówisz ze masz najjaśniejszy to dla siebie bym go nie mogła kupić ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja buzia nie potrzebuje podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuje zwłaszcza na brodzie, którą próbuję doprowadzić do porządku :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn