Przejdź do głównej zawartości

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn

Pomadka od Lambre zadba o Twoje usta

Witajcie Kochani,
Dziś przedstawiam Wam pomadka ochronna od firmy Lambre. Powiem Wam, że pomadka mnie miło zaskoczyła a dlaczego ? Kto ciekaw nie czyt dalej
 Od producenta: 
LAMBRE LIP CARE pielęgnuje Twoje usta i chroni j przed utratą wilgoci sprawiając. że stają się miękkie  i gładkie, Innowacyjna formuła pomadki zainspirowana naturą zawiera drogocenne olejki: arganowy, ze słodkich migdałów i jojoba. 
Składniki: Petrolatum, Paraffinum Liquide, Lanolin, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Ozokerite, Theobroma Cacao (Cocao) Seed Oil Butter, Beeswax, Aroma, BHT, Anise Alcohol, Limonene, Linalool. 

Moja opinia: 
Opakowanie jest klasyczne dla pomadki oraz delikatnie przyozdobione. Sztyft wygodny i praktyczny, który zawsze działa bez zarzutów a aplikacja przebiega szybko i sprawnie. Zapach bardzo delikatny, przyjemny i naturalny. Wyczuwam odrobinę kakao. Konsystencja odpowiednia, lekko tłusta. Produkt uważam za wydajny. 
Pomadka miło mnie zaskoczyła. Usta są takie leciutki, gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku. Usta są tak leciusieńki, że czasem zapomniałam, że w ogóle nałożyłam pomadkę na usta. Oczywiście pomadka dobrze, ale na krótko nawilża usta. Nie podkreśla suchych skórek. Usta nie są sklejone. Niestety nie daje żadnego kolorku na ustach, dlatego nie zamieszczałam zdjęcia jak wygląda, bo praktycznie jej nie widać. Jak to bywa w większości pomadek, trzeba ją nakładać praktycznie co dwie godziny. 

Pomadka kosztuje 11,90 zł /3,8 g. Kupisz ją TU.

Dziękuję firmie LAMBRE za możliwość przetestowania 


A Wy czego używacie by nawilżyć swoje usta ? 

Komentarze

  1. pomadki jak pomadki, dla mnie każda podobna

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne sa takie pomadki na lato! Nawet moj chlopak mi podbiera czasami :D
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że maja pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również bardzo podoba się opakowanie :). Nigdy nie miałam tej pomadki, ciekawa :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie wygląda ok, ale jednak wolę te pomadki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy. Pomadka ma ładne opakowanie , wydaje się być ciekawa i godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa marka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Lambre jeszcze nic nie miałam, a zapas pomadek mam chyba na kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapachowe pomadki , ta wygląda ciekawie :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam. :(

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  12. ładne opakowanie, ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja po moich ostatnich wpadkach z pomadkami nie kupie chyba zadnej az do zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś te opakowanie mnie nie przekonuje ;)

    Zapraszam na rozdanie ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2014/05/rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam różnych masełek, ponadek itp. Uwielbiam maziać usta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. tego produktu nie miałam ale firmę sobie cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczerze nie lubię pomadek ochronnych, wolę kolorowe ;)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.

Popularne posty z tego bloga

Botoks w kremie

Witajcie, Botoks w kremie ? Czy to możliwe ? A jednak ! Przedstawiam innowacyjny produkt DermoFuture Intensywny Wypełniacz Zmarszczek. 

Pielęgnacja skóry mieszanej kosmetykami Oriflame

 Witam,  Tym razem nadeszła kolej na duet do cery mieszanej z linii Optimal HydraRadiance od Oriflam e .  Od producenta:    Nawilżający krem na dzień, który zmiękcza, wypełnia i odświeża spragnioną cerę. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i rozjaśniającą cerę witaminę C. Ochronny składnik aktywny przeciwdziałający zanieczyszczeniom walczy z zagrożeniami zewnętrznymi. Do cery normalnej i mieszanej. Testowany dermatologicznie.    Odżywczy krem na noc , który zapewnia spragnionej cerze świeżość i energię. Nawilża, ożywia i pomaga zwiększać promienność. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - odżywcze czerwone oraz brunatne algi, minerały, które przywracają kondycję odwodnionej skórze i witaminę E, walczącą z uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Testowany dermatologicznie. Do cery normalnej i mieszanej.   Formuła z mieszanką naturalnych szwedzki

Maseczki LOVE NATURE od ORIFLAME

Witajcie,  Kolejne a zarazem ostatnie już kosmetyki, które posiadam od ORIFLAME są to maseczki do twarzy z linii Love Nature w saszetkach. Pierwszą z nich jest maseczka oczyszczająca z łopianem z przeznaczeniem dla skóry tłustej, natomiast druga, to maseczka kojąca z owsem dla skóry suchej.  Zapraszam do dalszego czytania aby poznać ich działanie bliżej.  Od producenta:   Maseczka oczyszczająca: Oczyszczająca, przywracająca równowagę maseczka z łopianem. Nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Testowana dermatologicznie.  Nakładaj na oczyszczoną skórę twarzy, równomiernie rozprowadzając maseczkę, omijając okolice oczu i usta. Pozostaw na 10 minut. Spłucz letnią wodą. Osusz skórę miękkim ręcznikiem.  Maseczka kojąca: K ojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiedn